Η κατανάλωση κινείται αρκετά μουδιασμένα με τις παραγγελίες να παραμένουν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα και τις εμπορικές επιχειρήσεις να διαθέτουν στα καταστήματά τους, κατά κύριο λόγο προϊόντα για δειγματισμό.
Κανείς πλέον δεν στοκάρει ούτε τα στοιχειώδη, ενώ συνειδητά παραγγέλνει, όταν έρθει η στιγμή, βάσει ζήτησης.
Τα ανωτέρω αναφέρει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, o Παναγιώτης Βλαχογιώργης, πρόεδρος της Vlachogiorgis Transport και διευθύνων σύμβουλος της ANT Logistics & Forwarding.
Ο κ. Βλαχογιώργης χαρακτηρίζει τριτοκοσμική την κατάσταση που επικρατεί στον Βοτανικό, κατηγορώντας την Πολιτεία, αφού το σχέδιο διπλής ανάπλασης έμεινε στα χαρτιά.
Αναφορικά με την Vlachogiorgis Transport, κάνει ιδιαίτερη μνεία στη δημιουργία σύγχρονου αυτοματοποιημένου συσκευαστηρίου στις εγκαταστάσεις του Ασπροπύργου,σημειώνοντας ότι, για το 2016, επιδίωξη αποτελεί η διατήρηση της κερδοφορίας και η επέκταση του δικτύου.
Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό
-Πως κινείται η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών, μετά την επιβολή των capital controls; Έχουν κλείσει εταιρείες, έχουν γίνει συγχωνεύσεις;
-Το 2015 βιώσαμε μια πρωτόγνωρη περίοδο αστάθειας, λόγω της επιβολής των capital controls. Μετά το πρώτο σοκ, η αγορά συνήθισε στο νέο τρόπο συναλλαγών και φαίνεται να σταθεροποιείται, παρά την ανασφάλεια που σαφέστατα υπάρχει.
Η κατανάλωση κινείται αρκετά μουδιασμένα με τις παραγγελίες να παραμένουν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα και τις εμπορικές επιχειρήσεις να διαθέτουν στα καταστήματά τους, κατά κύριο λόγο προϊόντα για δειγματισμό. Κανείς πλέον δεν στοκάρει ούτε τα στοιχειώδη, ενώ συνειδητά παραγγέλνει, όταν έρθει η στιγμή, βάσει ζήτησης.
Ο μεταφορικός κλάδος πραγματικά πιέστηκε ιδιαίτερα, καθώς, ως ξεκάθαρα υποστηρικτικός, επηρεάστηκε από όλη αυτή τη μείωση της αγοραστικής κίνησης.
Σύμφωνα όμως και με τα μέχρι τώρα δεδομένα οι επιχειρήσεις που «επέζησαν» από το πρώτο κύμα κρίσης συνεχίζουν να παράγουν έργο, ενώ οι πιο προνοητικοί έχουν προχωρήσει σε συνέργειες.
-Η ΠΕΕΔ μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στην αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου του κλάδου; Υπάρχουν θεσμικά αιτήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης;
-Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλά θέματα ανοιχτά, όπως για παράδειγμα νομικά, φορολογικά, μετεγκατάστασης και πολλά άλλα που τα τελευταία χρόνια τα έχουμε κάνει γνωστά στους αρμόδιους φορείς.
Δυστυχώς, όλα παραμένουν άλυτα. Εκτιμώ ότι η συχνή εναλλαγή προσώπων σε καίριες θέσεις του κρατικού μηχανισμού δεν αφήνει περιθώριο διαμόρφωσης μιας συγκεκριμένης στρατηγικής, από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας.
Κι αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα που θα πρέπει η χώρα μας να αντιμετωπίσει, όχι μόνο στο δικό μας κλάδο, αλλά εν συνόλω. Δεν μπορεί η αρχιτεκτονική της στρατηγικής που ακολουθούμε, να αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει μια κυβέρνηση.
Θα πρέπει πάνω από κάθε πρόσωπο και κόμμα να υπάρχει ένας συγκεκριμένος στόχος με συγκεκριμένη στρατηγική που θα πρέπει να υλοποιείται. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να πάμε μπροστά.
-Σε τι κατάσταση βρίσκεται ο Βοτανικός; Όλο ακούμε για μετεγκατάσταση, αλλά τίποτα δεν γίνεται…
-Η κατάσταση του Βοτανικού είναι τριτοκοσμική και για αυτήν την εικόνα ευθύνεται αποκλειστικά η πολιτεία, διότι το σχέδιο διπλής ανάπλασης έμεινε στα χαρτιά.
Ο Δήμος έχει αφήσει την περιοχή στο έλεος της, χωρίς καθαριότητα και αστυνόμευση. Αποκορύφωμα της ανύπαρκτης οργάνωσης είναι η εγκατάσταση ενός μεγάλου αριθμού μεταναστών στην περιοχή, χωρίς την ύπαρξη βασικών υποδομών για μια αξιοπρεπή διαβίωση αυτών των ανθρώπων.
Αυτό δημιούργησε κάποια αυτονόητα αρνητικά επακόλουθα και πονοκέφαλο σε εμάς που εργαζόμαστε, το μεγαλύτερο μέρος της μέρας μας, σε αυτή την περιοχή.
Όπως ευλόγως προβάλατε σε πρόσφατο ρεπορτάζ σας, οι κάδοι απορριμμάτων που εξυπηρετούσαν τις διαμεταφορικές εταιρείες, σε μια ακτίνα χιλιομέτρων, «εξαφανίστηκαν». Δηλαδή εκτός από όλα τα άλλα, έχουμε πλέον να αναρωτιόμαστε πως θα διαχειριστούμε στην καθημερινότητά μας και τα στοιχειώδη.
Σε ποια ανεπτυγμένη χώρα της Ευρώπης – γιατί εκεί λέμε ότι θέλουμε να ανήκουμε – γίνεται αυτό;
Εμείς ως Π.Ε.Ε.Δ. έχουμε ζητήσει, εδώ και πολλά χρόνια, τη μαζική μετεγκατάσταση του κλάδου σε έναν χώρο με σωστές υποδομές και αναμένουμε τα πιθανά σχέδια της πολιτείας.
-Πως έκλεισε το 2015 για την Vlachogiorgis Transport. Ποιες είναι οι προοπτικές για το 2016;
-Με επιλεκτικές επενδυτικές κινήσεις και εφαρμόζοντας οικονομίες κλίμακας κλείνουμε τη φετινή χρονιά, με θετικό πρόσημο στις οικονομικές καταστάσεις.
Υλοποιήσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει από την αρχή του χρόνου, προχωρώντας στη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοματοποιημένου συσκευαστηρίου στις εγκαταστάσεις μας στον Ασπρόπυργο, προκειμένου να γίνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί.
Υποστηρίζουμε πλήρως τη συσκευασία προσφορών (πακέτα δώρων, δυο ή περισσότερα τεμάχια, ίδιοι ή διαφορετικοί κωδικοί), συσκευασίες promotion και προσθήκη επιπλέον πληροφοριών στην ήδη υπάρχουσα συσκευασία.
Παρέχουμε μια πολύ μεγάλη γκάμα επιλογών από συσκευασίες σε δίχτυ, ετικετοποίηση, επικόλληση ετικετών, εκτύπωση σε μπουκάλι, αλουμίνιο, χαρτόνι, ζελατίνα θερμοσυρρίκνωση και πολλά άλλα.
Ταυτόχρονα, εξυπηρετώντας αρκετούς πελάτες στο χώρο του επίπλου και προκειμένου αυτοί να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες, έχουμε δημιουργήσει ένα τμήμα συναρμολόγησης με καταρτισμένους τεχνίτες.
Στόχος μας πάντα είναι, όχι μόνο να πουλάμε προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας, αλλά να προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες αυτές στις ανάγκες τους, προκειμένου αυτοί να επωφελούνται πλήρως από την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε.
Για το 2016, έχουμε βάλει στόχο να διατηρήσουμε το θετικό πρόσημο της φετινής χρονιάς και να συνεχίσουμε την ανάπτυξη του δικτύου μας και σε άλλους νομούς της Ελλάδος.
-Τι θα ευχόσασταν για το 2016;
-Εύχομαι ολόψυχα σε όλους υγεία, αισιοδοξία και ένα καλύτερο αύριο για όλους μας. Καλές γιορτές!