Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο νέας παράτασης των συμβάσεων ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ. Αυτό ανέφεραν χθες στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τονίζοντας ότι η ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου των ΟΑΣΑ / ΟΣΥ και ΟΑΣΘ περνά από το τρίπτυχο leasing λεωφορείων, συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ και ανανέωση στόλου, με «πράσινα» λεωφορεία, μέσω των διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Σημειώνεται ότι η ανάθεση έργου του ΟΑΣΑ στα ΚΤΕΛ έγινε στα τέλη του 2020, λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με την αρχική σύβαση, για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου 60 προαστιακών γραμμών, η ΚΤΕΛ Ν. Αττικής Α.Ε. υποχρεούταν στην κυκλοφορία 200 αστικού τύπου λεωφορείων, εκ των οποίων 164 κανονικά (12 μέτρων), 30 αρθρωτά (18 μέτρων) και 6 μικρολεωφορεία (8 μέτρων).
Το ετήσιο κόστος ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου στην ΚΤΕΛ Ν. Αττικής Α.Ε., το οποίο θα καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, ανερχόταν σε 24.131.018 ευρώ. Το κόστος αυτό είχε υπολογιστεί, με προσφερόμενη τιμή 1,41 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο.
Η εν λόγω σύμβαση έχει παραταθεί έως τον Δεκέμβριο και σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν χθες ενδέχεται να παραταθεί.