Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει ή θα εξασφαλίσει νέες θέσεις σε πελάτες της, οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν από το μπλακ άουτ στα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας και δεν μπόρεσαν να πετάξουν το Σαββατοκύριακο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ήδη στο αεροδρόμιο του Gatwick έχει αποκατασταθεί σχεδόν πλήρως η κίνηση των πτήσεων, ενώ ελπίζει ότι δεν θα υπάρξει πλέον καμία ακύρωση πτήσης από το αεροδρόμιο.
Ο επικεφαλής της B.A. Άλεξ Κρουζ ανέφερε ότι περί τις 75.000 επιβάτες επηρεάστηκαν από την κατάρρευση του συστήματος υπολογιστών της εταιρείας το Σάββατο και την Κυριακή.