Εμπορεύματα, συνολικής αξίας 550 δισ. δολαρίων, πούλησε κατά το τελευταίο οικονομικό έτος ο κινεζικός κολοσσός του e-commerce Alibaba, αφήνοντας με “ανοιχτό το στόμα” τους επενδυτές.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον επικεφαλής marketing του ομίλου, Chris Tung, η εταιρεία κατάφερε να εξυπηρετήσει πάνω από 500 εκατ. καταναλωτές μόνο στην Κίνα!
Ο Tung, σύμφωνα με το CNBC, ισχυρίστηκε ότι η Alibaba αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής παγκοσμίως, καταφέρνοντας να υποσκελίσει τη Walmart, και ότι προτιμά να είναι γνωστή ως αγορά που συνδέει αγοραστές και πωλητές, αντί για μια απλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Όταν άλλαζε ο αιώνας, τα BRICs (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα) ήταν η περιοχή όπου υπήρχε ανάπτυξη. Αλλά έπειτα από 15 χρόνια, δείτε την Κίνα για παράδειγμα. Η Κίνα δεν βρίσκεται στον πυρήνα αυτών των αναδυόμενων ευκαιριών», τόνισε ο ίδιος.
Ο επικεφαλής marketing ξεχώρισε τρεις τάσεις που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη: την άνοδο των τοπικών κινεζικών μαρκών που πλέον έχουν την κατασκευαστική ικανότητα και παρόμοια ποιότητα με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους, την «non-stop» ανάπτυξη του e-commerce και την «άνοδο» των smartphones.
Σύμφωνα με το CNBC, ο Tung εξήγησε ότι η Alibaba «βλέπει» το 90% της κίνησής της και πάνω από το 80% των συναλλαγών της να προέρχονται από κινητές συσκευές. «Δεν είναι πλέον ένας cool τρόπος για να φτάσεις τον καταναλωτή σου, είναι το τηλεκοντρόλ της ζωής του καταναλωτή σου. Είναι κάτι μαγικό, συνδέει το online με το offline και καθιστά δυνατές τις συναλλαγές, είναι πραγματικά κινητήριος δύναμη της επιχείρησης αυτές τις μέρες» κατέληξε.