Η SKY express διακρίθηκε για τη συνεισφορά του Marketing στην επιχειρηματική της ανάπτυξη και επιβραβεύτηκε για τη στρατηγική σκέψη, την καινοτόμο δράση και την αποτελεσματικότητά της.
Η εταιρεία απέσπασε στα Marketing Achievement Awards 2024:
- Gold Award στην κατηγορία Best Marketing Strategy for Customer Experience / Loyalty
- Bronze Award στην κατηγορία Best Marketing Strategy for a Sustainable Future
Και τα δύο βραβεία απονεμήθηκαν στη SKY express για τη BLISS, την επανασχεδιασμένη και μοντέρνα Business Class της εταιρείας.
Με γνώμονα την εξατομικευμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση αλλά και τη βιωσιμότητα, η BLISS τοποθετεί στο επίκεντρο τον επιβάτη σε κάθε βήμα της ταξιδιωτικής του εμπειρίας.
Συγκεκριμένα, η BLISS Business Class προσφέρει στον επιβάτη premium υπηρεσίες από την κράτηση ακόμα του εισιτηρίου του, μέχρι και την έξοδό του από το αεροδρόμιου του προορισμού του, όπως, μεταξύ άλλων, προτεραιότητα, άνεση, πρόσβαση στα VIP lounges, επιπλέον δωρεάν κιλά αποσκευών, μεταφορά με ιδιωτικό όχημα στο χώρο του αεροπλάνου, εξαίσιο καλωσόρισμα, αλλά και μία ποικιλία υγιεινών και φρέσκων κρύων γευμάτων υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας εν πτήσει.
Επιπλέον, η BLISS Business Class δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να συμμετέχει μέσω ενεργών πράξεων σε ένα βιώσιμο μέλλον, επιλέγοντας συνειδητά πριν την πτήση του, όχι μόνο το είδος του γεύματός του, αλλά και τη μη κατανάλωσή του, συμβάλλοντας στην προσπάθεια μείωσης της σπατάλης φαγητού και της άσκοπης ενέργειας για την παραγωγή του.
Επιπρόσθετα, η ανανέωση του στόλου με καινούργια αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας, με μικρότερο περιβαλλοντικό και ηχητικό αποτύπωμα ενισχύει εμπράκτως τη βιωσιμότητα στον πυρήνα δράσης της εταιρείας.
Η BLISS ξεχώρισε ανάμεσα σε περισσότερες από 100 υποψηφιότητες και αξιολογήθηκε από Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 28 καταξιωμένα στελέχη του Marketing που διαπρέπουν στο εξωτερικό.