Το αναπτυξιακό της πλάνο, το οποίο στηρίζεται σε συνέργιες λιμένων – τρένου – φορτηγών, παρουσίασε η Ekol Ελλάδας, θυγατρική του τουρκικού κολοσσού, συμπληρώνοντας 5 χρόνια παρουσίας στη χώρα.
«Σχεδιάζουμε να επενδύσουμε περισσότερα από 2 εκατ. για τη βελτίωση των εγκαταστάσεων στο λιμάνι του Λαυρίου, κατόπιν σχετικών διαπραγματεύσεων με το ΤΑΙΠΕΔ και – επίσης – να δημιουργήσουμε το δικό μας στόλο στην Ελλάδα για εθνική διανομή, ένα έργο αξίας περίπου 1 εκατ.», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Μπατάκης, σε σχετική συνέντευξη Τύπου.
Η EKOL παρέχει υπηρεσίες μεταφορών, από και προς την Ευρώπη, κυρίως οδικώς, με συνδέσεις σε περισσότερους από 15 προορισμούς, οι οποίοι καλύπτονται σε 48-72 ώρες.
«Σχεδιάζουμε να συνδέσουμε σιδηροδρομικά την Ευρώπη με τα λιμάνια του Λαυρίου και Θεσσαλονίκης, αλλά και με τους τερματικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς του Ασπροπύργου.
Παρέχουμε εβδομαδιαία δρομολόγια προς την Κύπρο, χρησιμοποιώντας τις δικές μας μονάδες (45’ εμπορευματοκιβώτια) και σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη συγκεκριμένη υπηρεσία και στο Ισραήλ, χρησιμοποιώντας τα λιμάνια της Χάιφα και του Άσντοτ.
Το γεγονός ότι θα αναπτύξουμε τις υπηρεσίες μας σημαίνει πλεονεκτήματα για τους πελάτες μας, όπως καλύτερος χρόνος διαμετακόμισης, περισσότερες συνδέσεις, μεγαλύτερη ευελιξία», συμπλήρωσε ο κ. Μπατάκης.
Αυτή τη στιγμή, η μητρική εταιρεία, όπως ανέφερε ο δ.σ. της ελληνικής θυγατρικής, κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης στην Αθήνα, διαθέτει παρουσία σε 15 χώρες, 5.500 φορτηγά και 6 πλοία Ro-Ro, χρησιμοποιώντας 48 block τρένα εβδομαδιαίως.
Αντίστοιχα, η Ekol Ελλάδα ξεκίνησε το 2012 από την Θεσσαλονίκη, ενώ το 2014 επεκτάθηκε στην Αθήνα, με κύκλο εργασιών, το 2016, 12 εκατ. ευρώ, ενώ το 2017 εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 15 εκατ. ευρώ.
Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, η Ekol θα επεκτείνει την παρουσία της σε πολλές ελληνικές πόλεις που θα καλύπτουν όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και θα παρέχει άμεση εξυπηρέτηση, μέσα σε 24 ώρες, με δικό της δίκτυο.
Η εταιρεία διαθέτει, επίσης, γραφείο στο λιμάνι του Λαυρίου, κοντά στην Αθήνα, για τις δραστηριότητες των δικών της πλοίων, που συνδέουν την Ελλάδα με την Τουρκία και την Ευρώπη, μέσω του λιμένα της Τεργέστης στην Ιταλία.