Στον ιδιοκτήτη της Seajets, Μάριο Ηλιόπουλο πέρασε το ποδοσφαιρικό τμήμα της ΑΕΚ, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.
Η εταιρία Seajets, όπως αναφέρεται στην «Ετήσια Μελέτη για την Ελληνική Ακτοπλοΐα – 2023» της XRTC, αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρία, με στόλο 29 πλοία (24 ταχύπλοα και 5 συμβατικά).
Διαθέτει το μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων παγκοσμίως και εξυπηρετεί 33 νησιά στις Κυκλάδες, τόσο με σύνδεση από Πειραιά, Λαύριο, Κρήτη, Θεσσαλονίκη, Ραφήνα, όσο και με ενδοκυκλαδικές συνδέσεις.
Παρά το γεγονός ότι ο στόλος της αποτελείται από 29 πλοία, το 2023 είχε δρομολογήσει τα 16.
Το 2022, η εταιρία αγόρασε το Speedrunner 3, το τελευταίο πλοίο της Aegean Speed, ενώ το Νοέμβριο του 2022, αγόρασε από τη Νορβηγική Color Line το Superstar II (πρώην Color Viking) έναντι 8 εκατ. ευρώ (VesselsValue), μεταφορικής ικανότητας 1.460 επιβατών (148 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. (510 lane meters).
Το πλοίο κατασκευάστηκε στη Δανία το 1985 (Nakskov Skibsværft) για λογαριασμό της δανέζικης DSB Færger.
Η εταιρεία, κάθε χρόνο, προσαρμόζει τα δρομολόγιά της και προσθέτει νέα κατά τη διάρκεια της υψηλής τουριστικής περιόδου, όταν αυτό απαιτείται.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, με ενδιαφέρον παρακολούθησε η ακτοπλοϊκή αγορά τις κινήσεις του Μάριου Ηλιόπουλου για τη ματαίωση της συγχώνευσης της ΑΝΕΚ με την Attica Group, την οποία ενέκρινε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Μετά τις προσπάθειες να ματαιώσει τη μεταβίβαση της Attica στη Strix Holding, ο Μ. Ηλιόπουλος προχώρησε σε εξαγορές μετοχών της MIG, σε μια απόπειρα να μην αποκτήσει η Τράπεζα Πειραιώς τον έλεγχό της.
Τελικά, προχώρησε σε πώληση του πακέτου των μετοχών της MIG που είχε συγκεντρώσει μετά τη δημόσια πρότασης της Τράπεζας.
Στο μεσοδιάστημα, είχε καταθέσει δύο προτάσεις εξαγοράς της ΑΝΕΚ, οι οποίες απορρίφθηκαν από τους πιστωτές ως έχουσες ρίσκα εκτέλεσης, μελλοντικής λειτουργίας, αλλά και χαμηλού τιμήματος.
Εκτός από την Seajets, ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει δημιουργήσει την εταιρεία κρουαζιέρας Neonyx Cruises που φιλοδοξεί, μέσα στις επόμενες εβδομάδες, να ξεκινήσει κρουαζιέρες από τον Πειραιά για Μύκονο, Σαντορίνη και Τσεσμέ της Τουρκίας, ενώ διατηρεί και στόλο φορτηγών πλοίων.