Στη Διαιτησία οδηγούνται υπουργείο Υποδομών και ΑΚΤΩΡ (είναι θυγατρική της Intrakat) για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά.
Ειδικότερα, την υπαγωγή των γεγενημένων διαφορών – διαφωνιών του έργου της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της αναδόχου εταιρείας, της ΑΚΤΩΡ ενέκρινε το υπουργείο, κατόπιν σύμφωνης γνώμης της ΑΚΤΩΡ.
Οι διαφωνίες αφορούν σε 17 υποθέσεις για ζητήματα ΦΠΑ και κυρίως, χρονοδιαγράμματος παραδόσεων.
«Η υπαγωγή των διαφορών από την ως άνω σύμβαση στη διαδικασία της διαιτησίας θα συμβάλει σημαντικά στην ταχεία και αποτελεσματική επίλυση των διαφωνιών με την εξειδικευμένη διαδικασία της διαιτησίας που ολοκληρώνεται σε σύντομο χρόνο, προκειμένου να επιτευχθεί η έγκαιρη ολοκλήρωση του προκείμενου συγχρηματοδοτούμενου έργου», υποστηρίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Σημειώνεται ότι η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά εκτιμάται εντός του 2025, λίγους μήνες μετά τα εγκαίνια της βασικής γραμμής.
Φ.Φ.
Σαχλαμάρες λέτε. Κύριοι πρέπει να γνωρίζετε ότι στην διαιτησία δεν οδηγεί ο εργοδότης τον ανάδοχο, αλλά το αντίθετο! Μήπως ο υπουργός σας τα είπε αυτά? Ναι, εννοώ τον Ταχιαο. Όπως το μέτρο το τελείωσε δέκα φορές ως τώρα, αλλά μέτρο δεν έχει η Θεσσαλονίκη, έτσι και εδώ. Ο ανάδοχος για να προσφύγει στην διαιτησία, σημαίνει απαιτεί από το υπουργείο χρήματα και όχι ευλογίες! Άλλωστε πόσα εκατομμύρια πήρε ως τώρα με διάφορες αιτίες για το βασικό έργο του μετρό,? Για ρωτήστε και τον Μουλόπουλου, που κάτι παραπάνω ξέρει από εσάς??? Τελικά γίνατε το φερέφωνο του Ταχιαου και των επιλογών του! Ένας γνώστης των πραγμάτων.