Εάν και έχουν δικαίωμα πρώτης προτίμησης, δεν φαίνεται ότι θα το ασκήσουν. Οι υφιστάμενοι μεγαλομέτοχοι της Αττικής Οδού, ήτοι ο Άκτωρ και η J&P Άβαξ δεν προτίθεται να αγοράσουν το 9,88% του αυτοκινητοδρόμου, κυριότητας της Τράπεζας Πειραιώς.
Η Τράπεζα Πειραιώς «βγάζει στο σφυρί» το 9,88% που κληρονόμησε από την Αγροτική Τράπεζα, η οποία – με τη σειρά της – το είχε εξαγοράσει από την ΑΤΤΙΚΑΤ, έναντι 113 εκατ.
Το εν λόγω περιουσιακό στοιχείο εκτιμάται ότι θα προσελκύσει επενδυτικό ενδιαφέρον, καθώς η Αττική Οδός παραμένει ο πιο κερδοφόρος αυτοκινητόδρομος, εάν και η υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης λήγει το 2024.
Το 2015, είχε έσοδα 162,7 εκατ., έναντι 159,6 εκατ. το 2014 και καθαρά κέρδη 29,5 εκατ., έναντι 36,5 εκατ. το 2014, ενώ από το Σεπτέμβριο του 2014 η κυκλοφορία της κινείται ανοδικά.
Φώτης Φωτεινός