Είχε μείνει πίσω η Θεσσαλονίκη σε θέματα υποδομών; Είχε μείνει πίσω η Θεσσαλονίκη σε θέματα δια-συνδεσιμότητας; Ναι.
Πλέον, όμως, αλλάζουν σταδιακά τα δεδομένα.
Η Θεσσαλονίκη «αλλάζει», η Θεσσαλονίκη μετεξελίσσεται, η Θεσσαλονίκη αποκτά δυναμική.
Έχουμε και λέμε:
🚇Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου εγκαινιάζεται το πιο εμβληματικό έργο της πόλης, το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Άργησε; Ναι. Ταλαιπώρησε την πόλη; Αφάνταστα.
Ωστόσο, η λειτουργία συστήματος μετρό ισοδυναμεί, σε κάθε πόλη, με τη σπουδαιότερη παρέμβαση βελτίωσης της καθημερινότητας.
🚌Η πόλη υποδέχτηκε, μετά από αρκετά χρόνια, αμιγώς νέα αστικά λεωφορεία. Πρόσφατα τέθηκαν στην κυκλοφορία 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία ισοδυναμούν σχεδόν με το 1/3 του ενεργούς στόλου.
✈️Η πόλη διαθέτει ένα σύγχρονο, ανακατασκευασμένο αεροδρόμιο, το αεροδρόμιο «Μακεδονία», το οποίο, τα τελευταία χρόνια, κινείται σαφώς ανοδικά, ενισχύοντας τον τουρισμό και τη δια-συνδεσιμότητα της πόλης.
🚧Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει, το 2027, τη δική της «Αττική Οδό», το FlyOver.
🚛Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το Εμπορευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, τον Γκόνο. Εάν στεφθεί από επιτυχία, θα αναβαθμίσει τις συνδυασμένες εμπορευματικές μεταφορές και την οικονομία της πόλης.
⚓Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έπειτα από την ιδιωτικοποίησή του, αναπτύσσεται σταδιακά, τόσο στα εμπορεύματα, όσο και στους επιβάτες και την κρουαζιέρα.
Μάλιστα, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση της προβλήτας 6 και οι οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις, ο ΟΛΘ θα «αλλάξει επίπεδο».
Τα ανωτέρω έργα δείχνουν εξέλιξη, δείχνουν δυναμική, μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες της Θεσσαλονίκης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της σε διαφορετικούς τομείς…