Διαδοχικά ρεκόρ σημειώνει το αεροδρόμιο της Αθήνας.
Στο 11μηνο του έτους, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέρριψε ήδη το περσινό ρεκόρ των 28,17 εκατ. επιβατών.
Ο ΔΑΑ, στο 11μηνο του έτους, διακίνησε 29,73 εκατ. επιβάτες, όταν πέρυσι – και στο σύνολο του έτους – 28,17 εκατ. επιβάτες.
Είναι προφανές ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας διάγει αναπτυξιακή πορεία, ωθούμενο – κυρίως – από τους επιβάτες εξωτερικού, αλλά και τη μεγέθυνση των home – carriers, με επικεφαλής τον Όμιλο AEGEAN, αλλά και τη SKY express.
Ωστόσο, το φετινό, αλλά και το περυσινό καλοκαίρι διαπιστώθηκε, ότι στις περιόδους / μέρες / ώρες αιχμής, οι υποδομές του αεροδρομίου (gates, check in, παραλαβή αποσκευών) «δοκιμάζονται», με αρνητικά αποτελέσματα στην εμπειρία του επιβάτη.
Ορισμένοι αναλυτές της αεροπορικής αγοράς υποστηρίζουν ότι «το αεροδρόμιο δεν θα έπρεπε να αναστείλει – σε κάποιο βαθμό – τo master plan την περίοδο της πανδημίας».
Από την άλλη πλευρά, άλλοι υποστηρίζουν ότι «σε ένα ασταθές περιβάλλον, όπως την περίοδο του Covid, οι προτεραιότητες επαναπροσδιορίζονται».
Πάντως, εάν συνεχιστεί η ανοδική τάση (και λέμε, εάν, γιατί στις αερομεταφορές, το περιβάλλον είναι ευμετάβλητο), το master plan του αεροδρομίου ίσως χρειαστεί να επισπευσθεί.
Σχεδόν όλες οι αγορές κινούνται ανοδικά στο αεροδρόμιο της Αθήνας, με εξαίρεση την αγορά του Ισραήλ, της Ρουμανίας και της Αιγύπτου, όπως φαίνεται στους κάτωθι πίνακες.