Η ΕΕΤΤ εξέτασε και διαχειρίστηκε 988 παράπονα σχετικά με ταχυδρομικές υπηρεσίες το 2023.
Οι καταγγελίες, όπως αναφέρει η Αρχή, κατηγοριοποιούνται ως εξής:
- 43% για καθυστέρηση παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων.
- 37% σχετικά με θέματα όπως, αδυναμία επικοινωνίας με τον πάροχο για απώλεια/καταστροφή αντικειμένων.
- 8% αναφορικά με θέματα χρεώσεων.
- 7% για απώλεια/καταστροφή αντικειμένων.
- 5% σχετικά με αμφισβήτηση απάντησης παρόχου.
Το 2024, η ΕΕΤΤ προέβη στις απαραίτητες ενέργειες για την έκδοση νέου Κανονισμού σχετικά με τις διαδικασίες εξέτασης παραπόνων χρηστών ταχυδρομικών υπηρεσιών, καθώς επίσης επίλυσης διαφορών μεταξύ παρόχων και χρηστών ή ανάμεσα σε παρόχους.