Ο τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος συναντήθηκε με εκπροσώπους του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ προκειμένου να ενημερωθεί τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο.
Εκ μέρους του Συλλόγου, στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος Παναγιώτης Καλίτσης, και η γενική γραμματέας Μαντώ Μίντζια. Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής (ΚΕ) του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και συντονιστής του Τμήματος Μεταφορών του κόμματος Κώστας Γενηδούνιας.
Τις τεράστιες ελλείψεις του ΟΣΕ σε μόνιμο επιστημονικό προσωπικό επιβεβαίωσαν οι εκπρόσωποι του Συλλόγου, αναφέροντας πως η χρόνια αυτή υποστελέχωση σε συνδυασμό με την υποχρηματοδότηση και το ασαφές πλάνο ανάπτυξης και λειτουργίας έχει άμεσο αντίκτυπο στην ομαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού τομέα.
«Καλυμμένο από διπλωματούχους μηχανικούς είναι μόλις το 1/3 των μόνιμων θέσεων που προβλέπονται στο Οργανόγραμμα του Οργανισμού», ανέφεραν οι μηχανικοί, ενώ δεν παρέλειψαν να τονίσουν ότι η πρακτική πρόσληψης επιστημονικού προσωπικού στον ΟΣΕ με Δελτία Παροχής Υπηρεσιών (μπλοκάκια) δημιουργεί εργαζόμενους «δύο ταχυτήτων», εντείνει τις μισθολογικές ανισότητες και προκαλεί δυσλειτουργία στην κατανομή αρμοδιοτήτων.
Ο κ. Μεϊκόπουλος ανέφερε: «Όπως επιβεβαίωσε με τον πιο επίσημο τρόπο το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, η χώρα υπολείπεται σημαντικά σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες τόσο στα κονδύλια που εκταμιεύει για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, όσο και στο προσωπικό που απασχολεί ανά χιλιόμετρο γραμμής.
Αν δεν υπάρξει η πολιτική βούληση για πραγματική επένδυση σε ένα σύγχρονο και ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο, για γενναία αύξηση της χρηματοδότησης και για προσλήψεις αναγκαίου μόνιμου προσωπικού, ο ελληνικός σιδηρόδρομος θα συνεχίσει να «φυτοζωεί» και να παρακμάζει».