Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, ανακοίνωσε ότι δίνει τη δυνατότητα έκδοσης προσωποποιημένης κάρτας, με μία ακόμη, εναλλακτική διαδικασία, εκτός από την ήδη υπάρχουσα, που απαιτεί την προσέλευση, αλλά και την αναμονή των πολιτών στους σταθμούς, ώστε να εκδώσουν τις προσωποποιημένες κάρτες.
Η νέα διαδικασία είναι η εξής:
-Οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής θα έχουν τη δυνατότητα να προσέρχονται, σε όλα τα εκδοτήρια των γραμμών 1,2 & 3 της ΣΤΑΣΥ, προσκομίζοντας έναν ανοικτό φάκελο στον οποίο θα εμπεριέχονται τα ακόλουθα στοιχεία:
Περιεχόμενο φακέλου:
1.Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου,
2.Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ,
3.Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017,
4.Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr).
Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας).
Αποστολή καρτών στου δικαιούχους
Οι έτοιμες κάρτες θα αποστέλλονται στην αναγραφόμενη διεύθυνση, μέσω ταχυδρομείου και στη συνέχεια, οι κάτοχοι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν φόρτιση των επιθυμητών προϊόντων κομίστρου σε όλα τα Αυτόματα Μηχάνημα Επαναφόρτιση Καρτών που υπάρχουν σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2,3, καθώς και σε επιλεγμένα σημεία της Αθήνας (για περισσότερες πληροφορίες των θέσεων τους επισκεφτείτε την ιστοσελίδα ww.athenacard.gr).
Έναρξη διαδικασίας: Η διαδικασία κατάθεσης φακέλων ξεκινά από τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου, 2017.
Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και του ΟΑΣΑ, είναι η άμεση και πλήρης εφαρμογή του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προς όφελος της κοινωνίας και των αστικών συγκοινωνιών.