Την απεξάρτησή της από την αγορά των ΗΠΑ, εστιάζοντας στις αντίστοιχες της Ευρώπης και της Ασίας, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της παρουσίας της στην Ελλάδα, εξήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, Κυριάκος Αναστασιάδης, σε συνέντευξη Τύπου.
Του Φώτη Φωτεινού
«Εκκινούμε το 2018 με νέο, στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο την αύξηση πωλήσεων κατά 50% για την αγορά της Ευρώπης και της Ασίας και 10% για την αγορά της Αμερικής, ενώ παράλληλα επιμηκύνονται οι κρουαζιέρες στο Αιγαίο», υπογράμμισε ο κ. Αναστασιάδης.
Παρά τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την αστάθεια στη Τουρκία, το 2017 έκλεισε με θετικό πρόσημο για τη Celestyal Cruises, καθώς διατηρήθηκε ο αριθμός επιβατών στους 100.000, με δραστηριοποίηση δύο πλοίων στο Αιγαίο, το Celestyal Olympia και το Celestyal Nefeli, πραγματοποιώντας 598.000 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.
Επιμήκυνση περιόδου, 7ημερες κρουαζιέρες
Παράλληλα, ο δ.σ. της εταιρείας επισήμανε ότι στόχος αποτελεί η ενίσχυση της Ελλάδας ως προορισμού κρουαζιέρας και μάλιστα, όλο το χρόνο.
Η Celestyal Cruises «συστήνει», το 2018, τη νέα 7ήμερη κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο». Σε αυτό το πρόγραμμα παρέχεται η δυνατότητα διανυκτέρευσης στη Μύκονο και τη Σαντορίνη και ολοήμερης παραμονής στη Μήλο, προσφέροντας στους επιβάτες περισσότερο χρόνο σε αγαπημένους προορισμούς, ενώ παράλληλα ενισχύονται και τονώνονται οι τοπικές κοινωνίες.
Ο κ. Αναστασιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά το παράδειγμα της Μήλου, όπου από το 2017 καταγράφεται αύξηση προσεγγίσεων στο νησί της Μήλου κατά 21%.
Επιπλέον, τόνισε την προσπάθεια της εταιρείας για επιμήκυνση τη τουριστικής περιόδου, με την αναχώρηση των πλοίων 20 ημέρες νωρίτερα, σε σχέση με το 2016.
Το 2018, τα δρομολόγια της εταιρείας θα παραταθούν για δύο περίπου εβδομάδες, με δύο τριήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» στις 2 και 9 Νοεμβρίου και δύο 4ήμερες κρουαζιέρες εικόνες Αιγαίου στις 29 Οκτωβρίου και 5 Νοεμβρίου.
Τέλος, το 2019 προβλέπεται 12% αύξηση των προγραμματισμένων αναχωρήσεων με 100 αναχωρήσεις συνολικά.
Αναφερόμενος στην κρουαζιέρα, ως επιλογή διακοπών, ο δ.σ. της εταιρείας έκανε γνωστό ότι, κάθε χρόνο, 1,3 δισ. άνθρωποι παγκοσμίως πάνε διακοπές, εκ των οποίων τα 25 εκατομμύρια επιλέγουν κρουαζιέρα. Μάλιστα, μέχρι το 2030 ο τουρισμός θα αυξηθεί στα 1,8 δισ., κάτι το οποίο σημαίνει ότι η κρουαζιέρα έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.