Απορρίπτει τον όρο «δημόσιο έργο» για το βόρειο και νότιο τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) η Νέα Οδός.
Τόσο το βόρειο (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός), όσο και το νότιο τμήμα (Λαμία – Ξυνιάδα), τα οποία συμπεριλαμβάνονταν στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του Ε65, χαρακτηρίστηκαν ως «αναβαλλόμενα» στην τροποποιημένη σύμβαση του 2013.
Ωστόσο, στο μεσοδιάστημα και ειδικότερα την περίοδο 2009 – 2011 είχαν εγκατασταθεί εργοτάξια και συντελεστεί σημαντικές εργασίες.
Για παράδειγμα, η κατασκευαστική πρόοδος του νότιου τμήματος, ειδικά έως το 14ο χλμ. ξεπερνά το 50%, ενώ περιλαμβάνει και σήραγγα συνολικού μήκους 3 χλμ., στην οποία η διάνοιξη έχει ολοκληρωθεί 500 μ. εκατέρωθεν.
Αντίστοιχα, στο βόρειο τμήμα, από το 111ο χλμ. έως το 136ο χλμ., η πρόοδος κατασκευής αγγίζει το 40%.
Για το νότιο τμήμα, με την συγκατάθεση της ΕΕ, το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε κονδύλι 306 εκατ. και για το βόρειο εικάζεται ότι θα απαιτηθούν 400 εκατ. (το υπουργείο αναζητεί χαμηλότοκο δάνειο από την ΕΤΕπ).