Εντός χρονοδιαγράμματος είναι τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», όπως υποστήριξε ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στο AMΠΕ.
«Μετά από αίτημα που είχε γίνει και από φορείς της πόλης και από διαπραγματεύσεις με τη Fraport, δεν έγιναν αυτές οι εργασίες τους καλοκαιρινούς τουριστικούς μήνες, για να μη μειωθεί η κίνηση στην πόλη και μεταφέρθηκαν στους χειμερινούς μήνες, για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να έχουμε στη Θεσσαλονίκη ένα αεροδρόμιο με άλλες δυνατότητες», είπε, εκτιμώντας ότι «έγινε ένας πολύ μεγάλος θόρυβος, χωρίς λόγο».
«Οι αεροπορικές εταιρείες», συνέχισε, «έχουν τη δική τους πολιτική, υπάρχουν άλλα περιφερειακά αεροδρόμια που τις συμφέρουν, είτε λόγω κίνησης, είτε λόγω κόστους, είτε λόγω δρομολογίων και δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρούν να πιέσουν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να βρούνε άλλοθι για να αλλάξουν δρομολόγια, να καταργήσουν δρομολόγια».
Αυτό που ολοκληρώνουμε εμείς -έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πάρα πολλά χρόνια πριν- είναι οι υποδομές, ο αεροδιάδρομος […] Αν δεν παρέχει καλές υπηρεσίες το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, την ευθύνη την έχει αυτός που το λειτουργεί», διευκρίνισε.