Αρνητικά ενδέχεται να επηρεάσει τα έσοδα των Βρετανικών Ταχυδρομείων (Royal Mail) ο νέος Κανονισμός Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων (GDRP), σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του βρετανικού ταχυδρομικού παρόχου.
Ειδικότερα, εκτιμάται ότι τα έσοδα από το επιστολικό ταχυδρομείο που προέρχονται από τη στοχευμένη αλληλογραφία (snail mail) θα μπορούσαν να επηρεαστούν αρνητικά από το νέο κανονισμό GDRP, που εξασφαλίζει την περαιτέρω προστασία του καταναλωτικού κοινού.
Ο νέος GDRP συνεπάγεται αυστηρότατες κυρώσεις, σε περίπτωση που επιχειρήσεις και οργανισμοί επικοινωνούν με καταναλωτές είτε ψηφιακά, είτε με άλλα μέσα όπως π.χ. το διαφημιστικό ταχυδρομείο (direct mail), παραβιάζοντας τους κανονισμούς.
Η ανησυχία της Royal Mail εδράζεται στο γεγονός ότι οι επιχειρήσεις θα μειώσουν το direct marketing, ίσως βραχυπρόθεσμα, ώσπου καθορίσουν κατά πόσο λειτουργούν με συμβατό τρόπο με το νέο GDRP.
«Υπάρχει ο κίνδυνος ορισμένοι από τους πελάτες μας να μειώσουν τον όγκο των μηνυμάτων μάρκετινγκ που αποστέλλουν, σε μια κίνηση να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Royal Mail, Moya Greene.