Το “έξυπνο container” της CargOps, εταιρεία που αποτελείται από φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), κέρδισε το 1ο βραβείο του διαγωνισμού Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up» του ΣΕΝ/JA Greece σε συνεργασία με την MetLife.
Πρόκειται για ένα «έξυπνο container», που μπορεί να ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη του εμπορεύματος, αλλά και το μεταφορέα για τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας των μεταφερόμενων προϊόντων σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής μέχρι να φθάσει στον πελάτη, αλλά και να εκπέμπει σήμα κινδύνου στην περίπτωση που υπάρξει παραβίαση ή παρέκκλιση από το προκαθορισμένο δρομολόγιο.
Τα στελέχη της φοιτητικής εταιρείας «CargOps»αποτελούν οι φοιτητές του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασίλης Γεωργόπουλος, Νικόλας Δουρελιάδης, Παναγιώτης Καζαντζής και Βαγγέλης Ποταμιάνος.
«Πολλές χιλιάδες containers χάνονται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο τεχνολογικός διευθυντής της CargOps, Νικόλας Δουρελιάδης, τονίζοντας παράλληλα ότι «μια εφαρμογή σαν τη δικιά μας που θα μπορεί να εξασφαλίζει την παρακολούθηση και την ασφαλή άφιξη των προϊόντων είναι κάτι που λείπει από την αγορά.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να πείσουμε ότι η ιδέα μας είναι καινοτόμα, με παγκόσμια προοπτική και να κερδίσουμε το 1ο βραβείο του Ελληνικού Διαγωνισμού του ΣΕΝ/Junior Achievement Greece.
Θα βάλουμε τα δυνατά μας να διακριθούμε και στον Ευρωπαϊκό Φοιτητικό Διαγωνισμό “Εnterprise Challenge 2018” του Junior Achievement Europe που θα πραγματοποιηθεί στη Ρίγα της Λετονίας στις 25-27 Ιουνίου».
«Μας εντυπωσίασε η εφαρμογή “CargOps”, καθώς λύνει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα του παγκόσμιου εμπορίου με τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας Internet of Things», δήλωσε η Επίτιμη πρόεδρος του ΣΕΝ/JA Greece και επικεφαλής της κριτικής επιτροπής του διαγωνισμού «JA Start Up 2018», Λίτσα Παναγιωτοπούλου.
«Λειτουργεί με αισθητήρες και λήψη δεδομένων μέσω κινητού τηλεφώνου έτσι, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν τον έλεγχο του εμπορεύματος και να μπορούν να παρέμβουν άμεσα σε περίπτωση προβλήματος. Η ομάδα έχει πολύ θετική ενέργεια και πάθος για την ιδέα της και για αυτό είμαι πολύ αισιόδοξη ότι θα διακριθεί και στην Ευρώπη».
«Φέτος οι ιδέες ήταν πιο έξυπνες και πιο καινοτόμες από κάθε άλλη χρονιά», δήλωσε ο Σταύρος Μιχαηλίδης, επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της MetLife.
«Χαιρόμαστε πάρα πολύ στην MetLife που οι φοιτητές είναι ενεργοποιημένοι και αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις μεγάλες ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται, όπως είναι αυτός ο διαγωνισμός «JA Start Up» με σημαντική Ευρωπαϊκή διάσταση.
Το ΣΕΝ/JA Greece και η MetLife -μέσω του παγκόσμιου προγράμματος της εταιρείας, το «Life Changer»- γράφουν ιστορία στην Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια. Μαζί έχουμε σχέδια να κάνουμε τη διαφορά για τη νέα γενιά στη χώρα μας».
Να σημειωθεί ότι το ΣΕΝ/JA Greece είναι μέλος του παγκόσμιου, μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Junior Achievement Worldwide, που εφαρμόζει εκπαιδευτικά προγράμματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας -από το Δημοτικό ως το Πανεπιστήμιο- σε 122 χώρες παγκοσμίως.