Πρακτικές συμβουλές προς το επιβατικό κοινό, που θα επιλέξει να ταξιδέψει με το τρένο για τις καλοκαιρινές του διακοπές, δίνει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).
Ειδικότερα, συνίστανται τα εξής:
-Η μεταφορά επιβατών, αποσκευών και συνοδευόμενων αυτοκινήτων πραγματοποιείται με τα τακτικά και έκτακτα δρομολόγια, τα οποία ανακοινώνονται, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο επιβατικό κοινό.
-Η σύμβαση μεταφοράς, την οποία συνάπτει ο επιβάτης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά το χρόνο αγοράς του τίτλου μεταφοράς του, αποδεικνύεται με έναν, ή περισσότερους τίτλους μεταφοράς (στη μορφή που έχει εκάστοτε εγκρίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ), οι οποίοι παραδίδονται στον επιβάτη.
-Οι τίτλοι μεταφοράς των επιβατών με τις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατίθενται στο επιβατικό κοινό, είτε μέσω φυσικών σημείων πώλησης εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (σταθμοί, γραφεία ταξιδιών, συμβεβλημένα Πρακτορεία και σημεία πώλησης και σε ορισμένες περιπτώσεις μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων), είτε μέσω Διαδικτύου.
-Σε περίπτωση που αναφέρονται συνοπτικά όροι μεταφοράς στους τίτλους μεταφοράς, τότε υπερισχύουν ως νεότεροι οι παρόντες όροι. Αντίστοιχα υπερισχύουν οι όροι που ευρίσκονται εκτυπωμένοι στην εμπρόσθια σελίδα των τίτλων μεταφοράς (ως νεότεροι και ειδικότεροι-και-επί του τίτλου) από τους τυχόν όρους που ευρίσκονται στην οπίσθια σελίδα των τίτλων μεταφοράς.
-Για την καλύτερη δυνατή ανταπόκριση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις απαιτήσεις της αγοράς παρέχονται στα πλαίσια της τιμολογιακής της πολιτικής, μεταξύ άλλων και εκπτώσεις και προσφορές στο επιβατικό κοινό. Οι προϋποθέσεις και οι όροι που διέπουν τη μεταφορά επιβατών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και οι προϋποθέσεις χορήγησης των εκάστοτε εκπτώσεων και προσφορών ορίζονται αναλυτικά στο τεύχος του Τιμολογίου για τις επιβατικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
-Επειδή οι όροι μεταφοράς, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαφέρουν, ανάλογα με τον τρόπο έκδοσης του εισιτηρίου, ανάλογα με τη διαδρομή, ανάλογα με τις αιτίες αλλαγής, η ακύρωσης του ταξιδιού, ανάλογα με τη χρονική διάρκεια της καθυστέρησης και ανάλογα με την ομάδα, στην οποία ανήκει ο επιβάτης (ηλικία, ΑΜΕΑ κ.λπ.), το ΚΕ.Π.ΚΑ. συστήνει, στους καταναλωτές, ΠΡΙΝ αγοράσουν εισιτήριο, να διαβάσουν προσεκτικά τους όρους μεταφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που υπάρχουν στο σύστημα ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. στο τηλ. 2310-233333.