Τριανταπέντε σταθμούς θα διαθέτουν, στο σύνολο τους, και τα τέσσερα τμήματα της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.
Σήμερα, έχει προκηρυχτεί το πρώτο τμήμα, δηλαδή το Άλσος Βεΐκου – Γουδή (έχει μήκος 12,8 χλμ., 15 σταθμούς και κόστος 1,5 δις. ευρώ), το οποίο θα χρειαστεί 8 χρόνια για να κατασκευαστεί από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης (η επιλογή αναδόχου αναμένεται στις αρχές του 2019).
Συνολικά, η νέα Γραμμή 4 του Μετρό, με προϋπολογισμό έργου 3,8 δις ευρώ, θα έχει μήκος γραμμής 38 χλμ., 35 σταθμούς και θα αποτελείται από τέσσερα επιμέρους διακριτά τμήματα, όπως αναφέρθηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου της Αττικό Μετρό:
-Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ. και 15 σταθμούς)
-Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 14 χλμ. και 11 σταθμούς)
-Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ. και 3 σταθμούς)
-Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ. και 6 σταθμούς)
Οφέλη από την υλοποίηση της γραμμής 4
Η εύκολη και ασφαλής μετακίνηση, η εξοικονόμηση χρόνου, καθώς και η μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Αθήνας και όχι μόνο.
Η Γραμμή 4 θα είναι τελευταίας τεχνολογίας με αυτόματους συρμούς χωρίς οδηγό, με θύρες επί των αποβαθρών, με ασύρματο σύστημα σηματοδότησης τύπου CBTC και εξελιγμένα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας.