Στη διεύρυνση του ωραρίου, για τους πελάτες της σε ολόκληρη την Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι προχωρά η UPS.
Η εν λόγω αλλαγή θα δώσει στους πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, που βρίσκονται σε σχεδόν 52.000 ταχυδρομικούς κώδικες σε όλη την Ευρώπη πιο ευέλικτη πρόσβαση στο παγκόσμιο έξυπνο δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας της UPS.
Πλέον, οι πελάτες σε σχεδόν 250 ταχυδρομικούς κώδικες στην Ελλάδα θα επωφελούνται από τις ώρες παραλαβής που θα εκτείνονται μέχρι τις 6:00 μ.μ., δίνοντάς τους το περιθώριο τεσσάρων επιπλέον ωρών παραγωγής.
«Η ευελιξία είναι το κλειδί για τις μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, οι οποίες πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους λαμβάνουν τις παραγγελίες τους όταν τις χρειάζονται», δήλωσε ο Jim Kearney, γενικός διευθυντής της UPS Ελλάδας.
Σύμφωνα με τη μελέτη της UPS “Europe Pulse of the Online Shopper™” του 2017, το 52% των Ευρωπαίων καταναλωτών που πραγματοποιούν online αγορές εγκαταλείπουν το καλάθι τους εάν αισθανθούν ότι ο χρόνος παράδοσης είναι πολύ μεγάλος.
Με διευρυμένο ωράριο παραλαβής και ταχύτερη παράδοση, με τη χρήση της οικονομικής οδικής εξυπηρέτησης UPS Standard της UPS, οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν να αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών τους, φροντίζοντας ώστε τα προϊόντα τους να παραδίδονται στους πελάτες τους γρήγορα και οικονομικά.
Οι πρόσφατες βελτιώσεις στις υπηρεσίες της UPS αποτελούν μέρος της επένδυσης ύψους 2 δισ. δολ. της εταιρείας στο ευρωπαϊκό δίκτυο και την ευρωπαϊκή υποδομή της μέχρι το 2019.
Μεταξύ των πρόσφατων επενδύσεων στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος περιλαμβάνονται η ανακοίνωση της νέας εγκατάστασης αξίας 130 εκατ. ευρώ στο Αϊντχόφεν της Ολλανδίας, η δημιουργία ενός κόμβου αξίας 120 εκατ. δολαρίων στο Λονδίνο και η κατασκευή ενός κόμβου αξίας 100 εκατ. δολαρίων στο Παρίσι.
Ως αποτέλεσμα αυτών και άλλων επενδύσεων, οι πελάτες μπορούν πλέον να φτάσουν σε πάνω από το 80% του πληθυσμού της Ευρώπης εντός δύο εργάσιμων ημερών, χρησιμοποιώντας την UPS Standard, την πιο οικονομική οδική υπηρεσία της UPS.