Ένας διαγωνισμός, όπως αυτός για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, απαιτεί σημαντική χρηματοδότηση. Τελικά, η Goldair κατάφερε να πείσει την Τράπεζα Πειραιώς και την ΕΤΒΑ να καταθέσουν, από κοινού, δεσμευτική προσφορά.
Εάν γίνει αποδεκτή η ανωτέρω πρόταση από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και η ελληνική κοινοπραξία αναλάβει το Θριάσιο, σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς των εμπορευματικών μεταφορών:
-Αυτομάτως αναβαθμίζεται ο ρόλος, τόσο της ΕΤΒΑ στα βιομηχανικά ακίνητα, όσο και της Goldair στην αγορά logistics.
Ειδικά, για την Goldair ο ρόλος της ολοένα και ενισχύεται, δεδομένου ότι, το 2017, αναμένεται να τροχοδρομήσει και η σιδηροδρομική εμπορευματική εταιρεία Rail Cargo Logistics Goldair.
-Αποτελεί ερωτηματικό, εάν Τράπεζα Πειραιώς και Goldair καταφέρουν, όχι τόσο να κατασκευάσουν το Θριάσιο, αλλά να το… γεμίσουν.
Έχουν τις δυνάμεις και το πελατολόγιο να το κάνουν αυτό, σε περίπτωση που η Cosco δεν συνεργαστεί μαζί τους;
Αυτό είναι κάτι που το ξέρουν μόνο οι ίδιοι.
-Είτε το έπαιρναν οι Κινέζοι, είτε το πάρει η Goldair, το Θριάσιο πρέπει να είναι «ανοιχτό». Η τιμολογιακή πολιτική και οι εγκαταστάσεις οφείλουν να είναι «ελκυστικές», διότι σε αντίθετη περίπτωση το όλο εγχείρημα θα στεφθεί από αποτυχία, σχολιάζουν τα ίδια στελέχη.