Αυξημένα ήταν τα έσοδα της PostNL, στο γ’ τρίμηνο του 2018, φτάνοντας τα 638 εκατ. ευρώ, έναντι 630 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της ολλανδικής εταιρείας, τα έσοδα από τις δραστηριότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου κινήθηκαν ανοδικά κατά 49%, έναντι 44% στο γ’ τρίμηνο του 2017.
Αντίστοιχα, ο όγκος δεμάτων ήταν αυξημένος κατά 20%, κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο, λόγω του ισχυρού ρυθμού ανάπτυξης του e-commerce, σε αντίθεση με τον όγκο αλληλογραφίας που μειώθηκε κατά 11,9%.
Σύμφωνα με την Herna Verhagen, διευθύνουσα σύμβουλο της PostNL υπάρχει ικανοποίηση για τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου του 2018, καθώς αυτά κινήθηκαν βάσει των προσδοκιών της εταιρείας.
Κατά την ίδια «Συνεχίζουμε να σημειώνουμε ικανοποιητική πρόοδο με στόχο τον μετασχηματισμό μας σε πάροχο ταχυδρομικών και logistics λύσεων.
Το 49% των εσόδων μας σχετίζεται πλέον με το e-commerce, υποστηριζόμενο από την απόφαση του περασμένου Αυγούστου, να εκχωρήσουμε τις Nexive και Postcon.
Στο κομμάτι των δεμάτων, ο ρυθμός ανάπτυξης του όγκου ήταν για άλλη μια φορά ισχυρός και τα έσοδα παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανόδου. Παράλληλα, τα 3 νέα κέντρα διαλογής άρχισαν έγκαιρα τη λειτουργία τους. Ωστόσο, είναι γεγονός η μείωση του όγκου αλληλογραφίας στην Ολλανδία που ανήλθε στο 11,9%.
Προετοιμαζόμαστε για την επικείμενη περίοδο αιχμής (βλέπε Χριστούγεννα) και είμαστε βέβαιοι ότι θα πετύχουμε τις συνολικές ετήσιες προβλέψεις για τα underlying λειτουργικά έσοδα του 2018».