Ανοδική τροχιά διαγράφει η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ. Στο επτάμηνο σημειώθηκε αύξηση 18,54% ή σε απόλυτο νούμερο 150.000 πρόσθετοι επιβάτες.
Όπως σημειώνει ο οργανισμός, η υλοποίηση άμεσων επενδύσεων, πάνω από 135 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τη νέα σύμβαση παραχώρησης για την επέκταση των λιμενικών υποδομών στο νότιο μέτωπο, ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν τα νέα κρουαζιερόπλοια μεγάλης χωρητικότητας, έχουν στόχο να αναδείξουν τον Πειραιά ως το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2015, η κρουαζιέρα παρουσίασε έσοδα 12 εκατ., έναντι 11,9 εκατ. το 2014 και κέρδη 0,81 εκατ.
Tο 2015, ο Πειραιάς κατέγραψε 1.678.490 διελεύσεις επιβατών, έναντι 1.854.916 διελεύσεων επιβατών κρουαζιέρας το 2014, μειωμένες κατά 9,51%.
Ωστόσο, οι επιβάτες που ξεκίνησαν ή ολοκλήρωσαν την κρουαζιέρα τους στον Πειραιά (homeporting) ανήλθαν σε 284.246, αυξημένοι κατά 11% περίπου σε σχέση με το 2014, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο, όχι στα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΛΠ, αλλά και στην τουριστική βιομηχανία της χώρας.
Β. Βεγ.