Χρηματική ποινή, συνολικού ύψους 300.000 δολ., επεβλήθη στην Singapore Post Limited (SingPost), καθώς το 2018 απέτυχε να συμμορφωθεί με τα πρότυπα ποιότητας (QoS) στην παράδοση επιστολών.
Σύμφωνα με την Infocomm Media Development Authority (IMDA), που επέβαλε το πρόστιμο, «έχοντας εξετάσει όλους τους παράγοντες, επιβάλαμε χρηματική ποινή ύψους 300.000 δολ. στη SingPost για 20 περιστατικά μη συμμόρφωσης με τα πρότυπα QoS την περίοδο Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2018».
Μάλιστα, η IMDA ανέθεσε στη SingPost να λάβει «επείγοντα μέτρα για τη βελτίωση των προτύπων εξυπηρέτησης και την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στις ταχυδρομικές υπηρεσίες της».
Να σημειωθεί ότι, είναι το δεύτερο πρόστιμο που επιβάλλεται στην Singapore Post μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το προηγούμενο πρόστιμο, ύψους 100.000 δολ., της επεβλήθη επειδή δεν τήρησε τα ταχυδρομικά πρότυπα QoS του 2017.