Η Αττική Οδός παραμένει ο πιο «χρυσοφόρος» αυτοκινητόδρομος, στα 69,9 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του 2018.
Συγκεκριμένα, ο οδικός άξονας παρουσίασε έσοδα 185,76 εκατ. πέρσι, έναντι 176,85 εκατ. το 2017, εξαιτίας της ανόδου της κυκλοφορίας κατά 4%.
Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 69,88 εκατ., έναντι στα 68,97 εκατ. το 2017.
Σημειώνεται ότι, τον Σεπτέμβριο του 2024, λήγει η περίοδος εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου, στον οποίο ενίσχυσαν, πρόσφατα, τα ποσοστά τους, τόσο η Ελλάκτωρ, όσο και η Avax.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο της Αττικής Οδού κόστισε περί τα 1,3 δισ. ευρώ περίπου.
Το κόστος χρηματοδοτήθηκε κατά 35%, με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.
Φ. Φωτ.