Πραγματικότητα αποτελεί η πρώτη διαμάχη των ταξί με το υπουργείο Μεταφορών. Πεδίο διαφωνίας ΚΥΑ, η οποία τροποποιεί το ελάχιστο τίμημα της μίσθωσης για τα ΕΙΧ οχήματα.
Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης προχώρησαν στη μείωση του ελάχιστου τιμήματος της μίσθωσης για τα ΕΙΧ οχήματα που εκμισθώνονται, με οδηγό, ολικώς μέσω προκρατήσεως, με αντίστοιχη σύμβαση ελάχιστης διάρκειας τριών ωρών στα 90 ευρώ (από 180 ευρώ που ίσχυε).
Αντιστοίχως, το ελάχιστο τίμημα της μίσθωσης με σύμβαση ελάχιστης διάρκειας τριάντα λεπτών (30’), ορίστηκε στα 40 ευρώ (από 80 ευρώ).
Η ΚΥΑ προκάλεσε την αντίδραση του κλάδου των ταξί. Η ΠΟΕΙΑΤΑ εξέδωσε ανακοίνωση, υπογραμμίζοντας ότι «η κυβέρνηση μεροληπτεί υπέρ ενός κλάδου που λειτουργεί υπό συνθήκες πλήρους ασυδοσίας και παραβατικότητας, των τουριστικών επιχειρήσεων».
Η ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ
Η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να μην προκαλεί δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, στερεί όμως σημαντικά έσοδα από την Πολιτεία, η οποία τα χαρίζει στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Λυπούμαστε, γιατί με το καλημέρα η κυβέρνηση μεροληπτεί υπέρ ενός κλάδου που λειτουργεί υπό συνθήκες πλήρους ασυδοσίας και παραβατικότητας. Κι αυτή την ασυδοσία η κυβέρνηση, όχι μόνο δεν την τιμωρεί, την επιδοτεί κιόλας.
Με την απόφαση αυτή, αφαιρείται ποιοτικό έργο από τον κλάδο των ταξί και νομιμοποιείται ο αθέμιτος ανταγωνισμός των Ε.Ι.Χ έναντι των ταξί κατά παράβαση όλων των Κοινοτικών Οδηγιών και των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.
Το ότι η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε χωρίς να προηγηθεί κανένας διάλογος με την Ομοσπονδία Ταξί αποδεικνύει και την σκοπιμότητα της. Εξ ου και οι πανηγυρισμοί των τουριστικών φορέων…
Εύγε…