Αποδέκτης της αγωνίας και της έντονης ανησυχίας του επιχειρηματικού κόσμου της Θεσσαλονίκης, και ειδικότερα των εμπόρων και επαγγελματιών του κέντρου της πόλης, επισημαίνει ότι γίνεται ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης (ΣΕΘ) – «Νέοι Ορίζοντες».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου, Ιωάννη (Στάθη) Φωτιάδη, «οι διαφωνίες που για ακόμη μια φορά διατυπώνονται για τα αρχαία εξυπηρετούν κυρίως, πολιτικές σκοπιμότητες και θέτουν σε κίνδυνο το χρονοδιάγραμμα του έργου που έχει καταντήσει ‘’γεφύρι της Άρτας”.
Κάποιοι δεν διστάζουν να διχάσουν την πόλη και να βάλουν ‘’βόμβα’’ στα θεμέλια του έργου εξυπηρετώντας συντεχνιακά συμφέροντα ή επιδιώκοντας τη δημοσιότητα και την… επιστροφή στο προσκήνιο. Όμως, ως εδώ!»
Σύμφωνα με τον ίδιο, «πρέπει να προχωρήσει άμεσα η λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιολογικών ευρημάτων, καθώς αυτή η λύση φαίνεται πως είναι η πλέον βέλτιστη ώστε και να κατασκευαστεί ο σταθμός της Βενιζέλου και να ολοκληρωθεί το μετρό το ταχύτερο δυνατό και με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Η πόλη δεν πρέπει να επιτρέψει άλλες καθυστερήσεις και επιπλέον οικονομικές επιβαρύνσεις για το έργο ο προϋπολογισμός του οποίου έχει ήδη επιβαρυνθεί σημαντικά και λόγω των αρχαιολογικών ανασκαφών».
O κ. Φωτιάδης υπογραμμίζει πως «δεν πρέπει να πάνε χαμένες οι θυσίες του επαγγελματικού κόσμου οι οποίοι έχουν καταστραφεί την τελευταία δεκαετία βάζοντας λουκέτο ή βλέποντας τους τζίρους τους να έχουν μηδενιστεί λόγω των εργασιών για το μετρό».
Όπως αναφέρει, «πρέπει επιτέλους να μπει ένα τέλος στο σίριαλ του μετρό και στην αέναη διαμάχη για τα αρχαία, καθώς η πόλη δεν αντέχει άλλες καθυστερήσεις όσον αφορά στην ολοκλήρωση του έργου. Η οργή των συναδέλφων έχει ξεχειλίσει και οι αντοχές έχουν εξαντληθεί.
Όσοι κατάφεραν να επιβιώσουν κινούνται πλέον μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και δίνουν αγώνα για να κρατηθούν στην αγορά, περικυκλωμένοι από τις λαμαρίνες και βλέποντας την περιοχή τους να υποβαθμίζεται συνεχώς λόγω της αδιαφορίας των αρμοδίων.
Το μετρό πρέπει επιτέλους να μπει στις ράγες και η Βενιζέλου πρέπει να δοθεί στην κυκλοφορία το ταχύτερο δυνατόν».