Τις παρατηρήσεις του κατέθεσε, στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα υδατοδρόμια, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Ειδικότερα, ο Σύνδεσμος επεσήμανε τα εξής:
«ΑΡΘΡΟ 3 – Παρ. 3α
Πεδίο Εφαρμογής – Γενικές Διατάξεις
Να μην επιτρέπεται η κατ΄ εξαίρεση λειτουργία υδατοδρομίου ή η χρήση υδάτινου πεδίου, εάν οι συνθήκες που επικρατούν στα λιμάνια προορισμού δεν επιτρέπουν την προσθαλάσσωση των υδροπλάνων.
Σύμφωνα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο Αιγαίο είναι βέβαιο ότι οι προσθαλασσώσεις εντός λιμένων θα είναι πολύ τακτικές και προτείνουμε σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών να ακυρώνονται οι πτήσεις πριν την αναχώρηση του υδροπλάνου από το λιμάνι αφετηρίας.
ΑΡΘΡΟ 4
Πρέπει να απαγορευτεί ρητά η χρήση των ακτοπλοϊκών λιμενικών τελών επιβατών και οχημάτων για τη χρηματοδότηση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των επιβατών των υδατοδρομίων.
ΑΡΘΡΟ 8
Για την χορήγηση άδειας υδατοδρομίου πρέπει να πιστοποιούνται οι εταιρείες για την καλή λειτουργία ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων και καταγραφής των επιβαινόντων, όπως ακριβώς ισχύει και με τα ακτοπλοϊκά πλοία.
ΑΡΘΡΟ 9 – Παρ. Α 1 γ)
Διαδικασία εξέτασης αιτήσεων για την έκδοση αδειών-
Α. Εξέταση τεχνικού φακέλου
Λαμβανομένης υπόψη της σημασίας των ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών για την ανάπτυξη των νησιών θεωρούμε απαραίτητη τη γνωμοδότηση της Ένωσης Πλοιάρχων σε ότι αφορά στην ενδεχόμενη παρακώλυση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων.
ΑΡΘΡΟ 19
Τα τέλη λειτουργίας του υδατοδρομίου πρέπει να τηρούνται σε ξεχωριστό λογαριασμό με τα τέλη των ακτοπλοϊκών επιβατών και οχημάτων».