«Η περίοδος χάριτος τελειώνει. Και η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στην κυβέρνηση της ΝΔ», αναφέρει, σε δήλωσή του, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένος.
Ακολουθεί η πλήρης δήλωση του Γ. Βαρεμένου
Στην συνάντηση «απολογισμού» του έργου του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης διαπίστωσε ότι το υπουργείο έχει αφήσει το αποτύπωμά του σε όλη τη χώρα. Μάλλον εννοούσε το δακτυλικό αποτύπωμα μετά το έγκλημα με το «ριφιφί» των αρχαίων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, για το οποίο, φρονίμως ποιούντες, δεν αναφέρουν τίποτε στον σχετικό απολογισμό. Αλλά και στα άλλα που αναφέρουν, ματαίως ψάχνεις με το κερί να βρείς την αλήθεια.
Μεταξύ άλλων, ο απολογισμός αναφέρει, ενδεικτικά, ότι:
-«Επιλύθηκαν, σε συνεργασία με την Κομισιόν, θέματα έργων υποδομών εθνικής εμβέλειας, με στόχο τη δυνατότητα έναρξης της εκτέλεσής τους (π.χ. αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, αεροδρόμιο Καστελίου, αυτοκινητόδρομος Ε65)»
Μα ο ίδιος ο κ. Καραμανλής είχε αναφέρει προ 3 εβδομάδων ότι η έγκριση της Κομισιόν για την απ’ ευθείας ανάθεση του Πάτρα-Πύργος στην «Ολυμπία Οδός» θα πάρει κάποιους μήνες και ότι, αν τελικά αυτή δεν δοθεί, το έργο θα επαναδημοπρατηθεί ενιαίο. Τι συμβαίνει λοιπόν;
Οι «κάποιοι μήνες» έγιναν 3 εβδομάδες; Το ότι «επιλύθηκε το θέμα» σημαίνει ότι έχει ήδη το πράσινο φώς της Κομισιόν; Όχι φυσικά, διότι θα το ξέραμε. Η αλήθεια είναι απλή: αλλοπρόσαλλες εξαγγελίες στα όρια της νομιμότητας -για διάλυση υπογεγραμμένων συμβάσεων, που θα στοιχίσουν και ακριβά στον έλληνα πολίτη-, ψέματα και εξαπάτηση χωρίς τέλος.
Όσο για το Καστέλι, στην Κρήτη ακόμη γελάνε για την θεμελίωση με μυστρί ενός έργου που είχε υπογράψει και κυρώσει στην Βουλή η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
-«Συνεχίστηκαν οι εργασίες στα υπό κατασκευή διόδια της Εγνατίας Οδού και ξεκίνησαν στους υπολειπόμενους σταθμούς.»
Εδώ μας παρουσιάζουν ως επιτυχία της κυβέρνησης το ότι …συνεχίσθηκε η κατασκευή έργων που είχαν αρχίσει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και ξεκίνησαν άλλα, που κι αυτά είχαν δημοπρατηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ. Εδώ θα είμαστε δίκαιοι: πράγματι, το ότι δεν πάγωσαν ή ακύρωσαν όλα όσα είχε ξεκινήσει πριν τις 7 Ιουλίου 2019, αλλά κάποια έργα την γλύτωσαν, είναι ίσως η μόνη επιτυχία τους!
-«Ψήφιση νόμων για κύρωση διακρατικών συμφωνιών αμοιβαίας αναγνώρισης Αδειών Οδήγησης μεταξύ της Ελλάδας και άλλων χωρών»
Και πάλι, παρουσιάζουν χωρίς αιδώ ως δικό τους έργο την κύρωση απ’ την Βουλή διακρατικών συμβάσεων που είχε υπογράψει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Αλλά να ήταν μόνο αυτά;
Στο Ελληνικό, όπου οι μπουλντόζες …κάηκαν απ’ το πολύ «ζέσταμα», ενώ οι μεθοδεύσεις της κυβέρνησης σχετικά με τον διαγωνισμό του Καζίνο αναδίδουν ήδη οσμή διεθνούς σκανδάλου, οι επενδύσεις μάλλον έχασαν το δρόμο τους.