Λόγω μεγέθους, στην εποπτεία της Επιτροπής Ανταγωνισμού οδεύουν οι αγορές του ηλεκτρονικού εμπορίου και των πλατφορμών ταξί.
Επίσης, σε καθεστώς μόνιμης παρακολούθησης τίθεται και ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, καθώς – πέρα από την κλαδική μελέτη που θα δημοσιοποιηθεί σύντομα – θα υπάρχει συνεχής επικαιροποίηση της λειτουργίας του κλάδου.
Οι παραπάνω αγορές δεν ελέγχονται εκ των προτέρων για κάποιο θέμα παράβασης του ανταγωνισμού.
Ωστόσο, λόγω των μεγεθών τους και της μετάβασης της οικονομίας στην ψηφιοποιημένη εποχή, κρίθηκε απαραίτητο να μελετηθεί η λειτουργία τους και αν διαπιστωθεί ότι υπάρχουν αρρυθμίες, τότε θα προταθεί στην κυβέρνηση (με τη μορφή γνωμοδοτήσεων) η λήψη συγκεκριμένων νομοθετικών πρωτοβουλιών, ώστε να επιτευχθεί η βελτίωση του περιβάλλοντος λειτουργίας προς όφελος, τόσο του καταναλωτή, όσο και του επιχειρηματικού ανταγωνισμού.
Στόχος της ΕΑ για εφέτος είναι να διπλασιαστούν οι αυτεπάγγελτες έρευνες, παράλληλα με τις έρευνες που θα διεξαχθούν μετά από καταγγελίες και να τριπλασιαστούν του χρόνου, ενώ πρόταση της ΕΑ προς την κυβέρνηση είναι να θεσπιστεί συναρμοδιότητα με την ΕΕΤΤ για να διευκολύνεται η ελεγκτική διαδικασία σε τηλεπικοινωνίες και ταχυδρομεία.