Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι ενημερώθηκε από τον διαχειριστή υποδομής, τον ΟΣΕ ότι, από 13.04.2020, λόγω εκτέλεσης έργων στη σιδηροδρομική γραμμή βορείως της Αγυιάς, το τμήμα της γραμμής από Αγυιά μέχρι Ρίο τίθεται εκτός λειτουργίας.
Από σήμερα, το νέο βόρειο τέρμα του Προαστιακού Πάτρας είναι η στάση Αγυιά. Οι επιβάτες, με μετεπιβίβαση σε λεωφορείο και με κοινό σιδηροδρομικό εισιτήριο, μπορούν να μετακινηθούν προς το Πανεπιστήμιο και το Νοσοκομείο, από την Αγυιά αντί του Καστελόκαμπου, που ίσχυε μέχρι χθες.
Με τα νέα δεδομένα, οι εξυπηρετούμενες στάσεις είναι ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ΠΑΤΡΑ, ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ, ΑΓΥΙΑ και τα δρομολόγια που εκτελούνται είναι:
-11301, 11303 με αναχώρηση από Άγιο Ανδρέα 6:30 και 7:30 το πρωί και
-12307, 12309 με αναχώρηση από Άγιο Ανδρέα 14:30 και 15:30 το απόγευμα.
“Τα νέα δεδομένα έχουν θέσει σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία μας. Η αναμενόμενη από τον ΟΣΕ κατασκευή αποβάθρας στην Κανελλοπούλου θα προσφέρει βελτίωση στα νέα μειωμένης σιδηροδρομικής απόστασης δρομολόγιά μας και για το λόγο αυτό θα κινηθούμε άμεσα σε αυτήν την κατεύθυνση από κοινού με τον ΟΣΕ, ή σε όποια άλλη λύση μπορούμε βιώσιμα να εφαρμόσουμε. Είμαστε σε αναμονή ενημέρωσής μας περί της εξέλιξης των έργων στην περιοχή”, αναφέρει η εταιρεία.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., με βάση τις εξελίξεις, θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση της, την Μεγάλη Τετάρτη 15.04.2020.
Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
Από σήμερα, Δευτέρα 13 Απριλίου άλλο ένα μέρος του Προαστιακού Πάτρας, του πλέον επιτυχημένου εγχειρήματος των τελευταίων 10 ετών, τίθεται εκτός λειτουργίας για λόγους που δεν μπορούν να γίνουν εύκολα κατανοητοί στο επιβατικό κοινό ή τους εργαζόμενους που παρακολουθούν εδώ και χρόνια μια διαμάχη για τον τρόπο εισόδου του τρένου στην Πάτρα.
Για τους μηχανοδηγούς είναι αδιανόητο στην Ελλάδα του 2020 να μην συνδέεται σιδηροδρομικά – εδώ και 11 χρόνια – η πρωτεύουσα της χώρας με την 3η σε πληθυσμό πόλη (Πάτρα).
Καλούμε όλους τους φορείς να εργαστούν άμεσα και από κοινού, προκειμένου να μην υπάρξει καμία διακοπή στην λειτουργία του Προαστιακού Πάτρας, να επισπευστούν οι εργασίες για την είσοδο του τρένου στην αχαϊκή πρωτεύουσα παράλληλα με την άμεση λειτουργία – και με τακτική συγκοινωνία- της νέας σιδηροδρομικής γραμμής προς Αίγιο που είναι έτοιμη προς χρήση.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι πρέπει να λειτουργήσει και η επέκταση προς Κάτω Αχαγιά άμεσα.
Το επόμενο διάστημα και μετά την λήξη των περιορισμών λόγω της κρίσης του κορωνοιού το Σωματείο μας θα αναλάβει πρωτοβουλίες γύρω από το θέμα αυτό.