Στην περικοπή 2.000 θέσεων εργασίας ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν τα Βρετανικά Ταχυδρομεία (Royal Mail), σε μια προσπάθεια εξορθολογισμού της εταιρείας στην μετά-κορωνοϊό εποχή.
Στόχος είναι η εξοικονόμηση 130 εκατ. λιρών το 2021 και 300 εκατ. λιρών την προσεχή 2ετία, ενώ εκτιμάται ότι το 50% των ανώτερων στελεχών και διευθυντών αναμένεται να διαβούν το κατώφλι της εξόδου της Royal Mail μέσα στους επόμενους μήνες.
Όσον αφορά τα οικονομικά της αποτελέσματα, στο α’ δίμηνο του οικονομικού έτους 2020-2021, η Royal Mail ανέφερε ότι:
-Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 29 εκατ. λίρες σε ετήσια βάση,
-Τα έσοδα από τις επιστολές μειώθηκαν κατά 23%,
-Ο όγκος δεμάτων αυξήθηκε κατά 37%,
-Τα συνολικά κόστη άγγιξαν τα 80 εκατ. λίρες, λόγω των υπερωριών και της αύξησης κόστους στα πρακτορεία της Royal Mail, γεγονός που οφείλεται στα υψηλά επίπεδα απουσίας εργαζομένων, στα μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, στην αγορά προστατευτικού εξοπλισμού,
-Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν στα 108 εκατ. λίρες ετησίως (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους των εκλογών τον Μάιο 2019).
Σύμφωνα με τον Keith Williams, interim Executive Chair της Royal Mail Group, «Τα τελευταία χρόνια, η επιχείρησή μας στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει προσαρμοστεί αρκετά γρήγορα στις αλλαγές της αγορά μας για περισσότερα δέματα και λιγότερα γράμματα.
Ο ιός COVID-19 επιτάχυνε αυτές τις τάσεις, παρουσιάζοντας επιπλέον προκλήσεις.
Αναλαμβάνουμε άμεση δράση σχετικά με το κόστος, το οποίο θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση 130 εκατ. λιρών το επόμενο έτος και περίπου 300 εκατ. λιρών σε ολόκληρο τον όμιλο τα επόμενα δύο χρόνια, για την αντιμετώπιση του άμεσου αντίκτυπου του COVID-19.
Δυστυχώς, θα προβούμε επίσης σε μια αναδιάρθρωση που επηρεάζει περίπου 2.000 εργαζόμενους. Δεσμευόμαστε να διεξάγουμε διαβουλεύσεις προσεκτικά και με ευαισθησία. Θα συνεργαστούμε στενά με τους διευθυντές μας και τους εκπροσώπους τους σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξής τους καθώς μεταβαίνουν στο επόμενο στάδιο της σταδιοδρομίας τους».