Πάνω από το ένα τέταρτο των Eυρωπαίων καταναλωτών θα πραγματοποιεί αγορές περισσότερο από ό,τι έκανε πριν από την έξαρση του κορωνοϊού.
Επίσης, το 56% αγόρασε στο διαδίκτυο τρία ή περισσότερα προϊόντα ανά μήνα κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid – 19.
Ενώ πριν εκδηλωθεί ο ιός, το 43% των Eυρωπαίων καταναλωτών αγόρασαν 3 ή περισσότερα προϊόντα ανά μήνα στο διαδίκτυο.
Αυτή η αύξηση είναι ένα από τα ευρήματα σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περίπου 6.000 καταναλωτές από τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Κάτω Χώρες, την Ιταλία και την Ισπανία.
Περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο από το συνηθισμένο
«Το 96% των Ευρωπαίων καταναλωτών αγοράζουν κάτι στο διαδίκτυο. Αλλά η κρίση του Covid έχει επιφέρει πολλές αλλαγές στον αριθμό των προϊόντων που αγοράζονται στο διαδίκτυο ανά μήνα», αναφέρει η Capterra.
Η μελέτη δείχνει ότι ειδικά ο αριθμός των διαδικτυακών αγοραστών που παραγγέλνουν μεταξύ 6 και 10 προϊόντων ανά μήνα έχει αλλάξει: από 10% σε 17%.
Και ο αριθμός των διαδικτυακών αγοραστών που παραγγέλνουν μεταξύ 11 και 20 προϊόντων ανά μήνα έχει διπλασιαστεί ακόμη.
Ηλεκτρονικές αγορές πριν και κατά τη διάρκεια του Covid-19
Επί του παρόντος, ορισμένα μέτρα σε όλη την Ευρώπη έχουν χαλαρώσει, με πολλά καταστήματα να έχουν ανοίξει ξανά. Το ερώτημα είναι αν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές θα επιστρέψουν στις παλιές τους συνήθειες ή αν οι αγοραστικές τους συνήθειες έχουν αλλάξει μόνιμα.
Η έρευνα δείχνει ότι η αγοραστική συμπεριφορά του 59% των Ευρωπαίων καταναλωτών έχει αλλάξει μόνιμα μετά την κρίση της κορώνας.
«Περίπου το ένα τέταρτο των ηλεκτρονικών αγοραστών, το 27%, θα συνεχίσουν να κάνουν περισσότερες ψηφιακές αγορές, παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα είναι πλέον ανοιχτά ξανά.
Επιπλέον, μια μικρή ομάδα (10 τοις εκατό) δηλώνει ότι συνεχίζει να αποφεύγει τα φυσικά καταστήματα προς το παρόν, λόγω του κινδύνου μόλυνσης», επισημαίνεται.