Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση μετόχων του ομίλου της Deutsche Post. Όπως ειπώθηκε σε αυτή, η εφετινή πρόβλεψη αναφέρεται σε λειτουργικά κέρδη 3,5 – 3,8 δις ευρώ, το προτεινόμενο μέρισμα ανέρχεται στα 1,15 ευρώ ανά μετοχή και συνεχίζεται κανονικά η εφαρμογή του προγράμματος «Strategy 2025» παρά τις προκλήσεις της πανδημίας.
“Μπορούμε να είμαστε περήφανοι για το πώς έχουμε αντιμετωπίσει τις προκλήσεις από την πανδημία μέχρι στιγμής. Η κρίση δείχνει πόσο ισχυρή είναι η Deutsche Post DHL Group”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Frank Appel στην ετήσια γενική συνέλευση του Ομίλου.
Στην ομιλία του, ο κ. Appel μίλησε για την κρίση, τονίζοντας τη σημασία της εφοδιαστικής – ως τη «ραχοκοκαλιά» της παγκόσμιας οικονομίας.
«Συνήθως οι άνθρωποι δεν παρατηρούν τα logistics που βρίσκονται πίσω στα παρασκήνια, επειδή όλα λειτουργούν ομαλά. Χρειάζεται μια τέτοια κατάσταση για να εκτιμήσουμε πραγματικά πόσο κρίσιμη είναι η εφοδιαστική», είπε.
Σύμφωνα με τον κ. Appel, η Deutsche Post DHL Group συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κρίσης, μεταφέροντας φάρμακα, προστατευτικό εξοπλισμό και ιατρικό εξοπλισμό σε όλο τον κόσμο, διατηρώντας τις εμπορικές ροές.
Σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα, ο Δ.Σ. της DP τόνισε ότι «καταφέραμε να εφαρμόσουμε τα σωστά μέτρα σε πολλούς τομείς».
Τα λειτουργικά κέρδη για το 2020 θα φθάσουν μεταξύ 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ και 3,8 δισεκατομμύρια ευρώ.
On the occasion of today’s AGM, we interview our CEO Frank Appel about his highlights of 2019, the current situation and how a virtual event is different. #HV_DPDHL https://t.co/LiG7QZXFmY pic.twitter.com/kdV0NI9leX
— DPDHL News (@DeutschePostDHL) August 27, 2020
Για το 2022, ο Όμιλος αναμένει EBIT περίπου 4,7 δισεκατομμύρια ευρώ – 5,3 δισεκατομμύρια ευρώ, ανάλογα με την πορεία της συνολικής οικονομικής ανάκαμψης.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, το γεγονός ότι η Deutsche Post DHL Group αντιμετωπίζει την κρίση καλά οφείλεται στο στιβαρό επιχειρηματικό της μοντέλο, τη μακροχρόνια εταιρική κουλτούρα και τη σαφή στρατηγική κατεύθυνση.
“Η στρατηγική 2025”, που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2019, έχει διατηρήσει τον Όμιλο σε καλό δρόμο παρά το αβέβαιο περιβάλλον, δήλωσε ο κ. Appel.
“Η στρατηγική επικεντρώνεται στα σωστά ζητήματα: παγκοσμιοποίηση, ηλεκτρονικό εμπόριο, ψηφιοποίηση και βιωσιμότητα. Αυτές οι τάσεις έχουν γίνει όλο και πιο σημαντικές σε αυτήν την περίοδο της κρίσης, ή επιταχύνονται ακόμη και γρήγορα λόγω της πανδημίας”, τόνισε.