Το Volvo FH με I-Save μπορεί να μειώσει το κόστος των καυσίμων έως και 10%, σηματοδοτώντας μια σημαντική βελτίωση κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
«Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και, ως αποτέλεσμα αυτής, η μείωση των εκπομπών CO2 είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις εταιρείες μεταφορών, ειδικά για εκείνες που ασχολούνται με μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Με το νέο Volvo FH με I-Save, δίνουμε στους μεταφορείς τη δυνατότητα να μειώσουν ακόμα περισσότερο το λειτουργικό κόστος και τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον» λέει η Jessica Sandström, senior vice president Διαχείρισης Προϊόντων της Volvo Trucks.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το νέο Volvo FH με I-Save είναι μέρος της νέας ευρωπαϊκής σειράς προϊόντων της Volvo Trucks που παρουσιάστηκε αυτή την άνοιξη, ενώ το I-Save περιλαμβάνει πολλές λύσεις για την εξοικονόμηση καυσίμου, από τις οποίες η πιο σημαντική είναι ο κινητήρας Volvo D13TC.
Ο κινητήρας 13 λίτρων με turbo compound της Volvo, που κυκλοφόρησε στις αρχές του 2019, είναι ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου κινητήρας της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς Volvo FH με I-Save το 2019, η Volvo Trucks έδειξε ότι αυτή η λύση θα μπορούσε να μειώσει το κόστος του καυσίμου -ντίζελ και AdBlue- κατά έως και 7% σε σύγκριση με ένα φορτηγό χωρίς I-Save, εξοπλισμένο με τον συμβατικό κινητήρα 13 λίτρων της Volvo. Ο αριθμός αυτός έχει επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητες δοκιμές αλλά και από την εμπειρία των πελατών.
«Ο συνδυασμός της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, των χαμηλών επιπέδων θορύβου και της καλής οδηγικής συμπεριφοράς έχει κερδίσει τη θετική ανταπόκριση των πελατών μας. Πολλοί μεταφορείς βλέπουν το Volvo FH με I-Save ως εργαλείο που θα τους βοηθήσει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα» ανέφερε η Sandström.
Με τη νέα γενιά του Volvo FH με I-Save, οι τεχνικοί ανάπτυξης προϊόντων της Volvo Trucks έχουν μειώσει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου. Μέσω ενημερώσεων λογισμικού που βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων των χρηστών, η ισορροπία μεταξύ κατανάλωσης καυσίμου και οδηγησιμότητας έχει βελτιστοποιηθεί, με αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά την οδήγηση σε λειτουργία Eco.
Εκτός από την αναβάθμιση του I-Save, το νέο Volvo FH διαθέτει πιο αεροδυναμική σχεδίαση. Για την εξοικονόμηση ακόμα περισσότερου καυσίμου, το I-See διαθέτει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στο όχημα να ανιχνεύει πότε είναι αποτελεσματικό ο κινητήρας να ανεβάσει λίγο της στροφές του, ακόμη και σε δρόμους που με το μάτι φαίνονται απόλυτα επίπεδοι.
«Αυτό σημαίνει ότι οι μεταφορείς που επιλέγουν το νέο Volvo FH με I-Save, μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου τους κατά έως και δέκα τοις εκατό σε σύγκριση με ένα απλό Volvo FH εξοπλισμένο με τον κινητήρα 13 λίτρων με Euro 6 step D*. Στην πράξη μπορεί να επιτευχθεί ακόμη μεγαλύτερη οικονομία, καθώς οι περισσότεροι πελάτες πριν αγοράσουν το νέο Volvo FH με I-Save έχουν στην εταιρεία τους παλαιότερα φορτηγά με υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου» εξήγησε η Sandström.
Οικονομία καυσίμου με εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά
Το νέο Volvo FH με I-Save δεν αποτελεί μόνο ένα σημαντικό βήμα προόδου όσον αφορά την οικονομία καυσίμου. Η βελτιστοποιημένη ροπή του σε ένα ευρύ φάσμα στροφών προσφέρει ομαλή οδήγηση και παρέχει την απαιτούμενη ισχύ για τη διατήρηση υψηλής και σταθερής μέσης ταχύτητας, ακόμη και σε δρόμους με σύνθετη μορφολογία εδάφους.
«Κάνουμε ευκολότερη και πιο άνετη την οικονομική οδήγηση, ακόμα και σε ορεινούς δρόμους. Το νέο, εξαίρετο περιβάλλον οδηγού του Volvo FH βοηθά τους οδηγούς να αποδίδουν τα μέγιστα σε όλη τη βάρδια εργασίας τους», κατέληξε η Sandström.
Στοιχεία για το νέο Volvo FH με I-Save
- Το νέο Volvo FH με I-Save θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Σεπτέμβριο του 2020
- Κινητήρας 13 λίτρων της Volvo με τεχνολογία turbo compound (Volvo D13TC) με 460 ίππους (2.600 Nm) ή 500 ίππους (2.800 Nm)
- I-See με χαρτογραφικές πληροφορίες, το οποίο χρησιμοποιεί πληροφορίες σχετικά με την προγραμματισμένη διαδρομή για να αξιοποιήσει την κινητική ενέργεια του φορτηγού
- Σύστημα αλλαγών ταχυτήτων I-Shift με λογισμικό βελτιστοποιημένο για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων (λειτουργία Eco)
- I-Cruise με I-Roll, το οποίο ρυθμίζει την ταχύτητα με γνώμονα την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου
- Πίσω άξονας που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης
- Διακοπή στο ρελαντί
- Αντλία τιμονιού μεταβλητής υποβοήθησης
- Πλήρες πακέτο αεροτομών
Να σημειωθεί ότι, η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται με τη σύγκριση του κόστους του ντίζελ και του AdBlue για το I-Save: D13TC Euro 6 step D με το πακέτο καυσίμου μεταφορών μεγάλων αποστάσεων, με D13 eSCR Euro 6 step D χωρίς το πακέτο καυσίμου μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Η πραγματική οικονομία καυσίμου ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες όπως η εμπειρία του οδηγού, η χρήση του αυτόματου πιλότου, οι προδιαγραφές του οχήματος, το φορτίο του οχήματος, η μορφολογία του εδάφους και οι καιρικές συνθήκες.