Την επαναπρόσληψη των συμβασιούχων της τεχνικής βάσης ζήτησε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ΠΟΣ.
Η ΠΟΣ, με αφορμή τα αποτελέσματα Young Energy Europe και την βράβευση Ελλήνων μηχανικών, κάλεσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επαναπροσλάβει όλο το προσωπικό, του οποίου οι συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν πριν από μερικούς μήνες.
H ανακοίνωση της ΠΟΣ
Εκφράζουμε τη χαρά και την ικανοποίησή μας και συγχαίρουμε όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στο Young Energy Europe / Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την περιβαλλοντική προστασία και την εξοικονόμηση ενέργειας από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Περιβάλλοντος, Προστασίας της Φύσης και Πυρηνικής Ασφάλειας (ΒΜU) της Γερμανίας και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέραν του προσωπικού που εκπροσώπησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμμετείχαν Μηχανικοί από αρκετά αξιόλογα Τεχνικά και Μελετητικά γραφεία της Βόρειας Ελλάδας.
Οι Μηχανικοί συμμετείχαν στο πρόγραμμα εθελοντικά, σε ώρες εκτός κανονικού ωραρίου εργασίας, με ότι αυτό σημαίνει για τη διάθεση για γνώση και δουλειά για τους Μηχανικούς της Τεχνικής Βάσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δύο συνάδελφοι από τους συμμετέχοντες πήραν την πρώτη θέση καταδεικνύοντας, και με αυτό τον τρόπο το γνωστικό επίπεδο και τις ικανότητες των Σιδηροδρομικών της Τεχνικής Βάσης.
Η επιτυχία αυτή, όμως σκιάζεται από μια «τραγική ειρωνεία» που τεχνηέντως αποκρύπτεται, αφού ένας από τους συμμετέχοντες και διακριθέντες συναδέλφους, δεν είναι καν συνάδελφος….
Η Σύμβαση λοιπόν ενός εκ των δύο βραβευθέντων Μηχανικών για τους οποίους η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέφρασε «την υπερηφάνεια της», μέσω του Δελτίου Τύπου της εταιρείας στις 28/9/2020 δεν ανανεώθηκε τον Ιούνιο του 2020, όπως άλλωστε δεν ανανεώθηκαν και οι Συμβάσεις 100 ακόμα περίπου συναδέλφων συνολικά.
Η ενεργεία αυτή έγινε:
-Πέρα από κάθε επιχειρησιακή λογική (αφού η έλλειψη προσωπικού στα συγκροτήματα της Τεχνικής Βάσης είναι γνωστή σε όλους),
-Χωρίς καμία αξιολόγηση (αφού έγινε οριζόντια με πρόσχημα την πανδημία),
-Χωρίς να εκτιμηθεί η επένδυση που έγινε στους νέους αυτούς κατά την εκπαίδευση και την εργασία τους.
-Χωρίς να ληφθεί υπόψη το γνωστό σε όλους γεγονός ότι σε 2-3 χρόνια τα συγκροτήματα θα έχουν μείνει χωρίς προσωπικό, λόγω συνταξιοδότησης.
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν είναι πολλά και έχουν να κάνουν κυρίως με το χαρακτήρα της ίδιας της εταιρείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα παραπάνω προφανώς μόνο σε απογοήτευση και προβληματισμό οδηγούν κάθε υγιώς σκεπτόμενο συνάδελφο, πόσο μάλλον τους εργαζόμενους της Τεχνικής Βάσης που βιώνουν καθημερινά το μαρασμό και την απαξίωση του χώρου και του αντικειμένου εργασίας τους εξαιτίας των άκριτων αποφάσεων της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καλούμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επαναπροσλάβει όλο το προσωπικό του οποίου οι συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν, δίνοντας εκ νέου μια προοπτική στην Τεχνική Βάση.