Προετοιμασμένη δηλώνει η ΕΛΤΑ Courier, προκειμένου να διαχειριστεί το νέο lockdown και τις απαιτήσεις αποστολών και παραδόσεων από τη στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, «μετά από οργανωτικές αλλαγές και ενίσχυση σε προσωπικό και εξοπλισμό, η ΕΛΤΑ Courier έχει πλέον τη δυνατότητα ολοκληρωμένης διαχείρισης 100.000 αντικειμένων ανά ημέρα, αποτέλεσμα που της δίνει σημαντικό επιχειρησιακό πλεονέκτημα στην έντονα ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών».
Η δυναμικότητα της ΕΛΤΑ Courier, προ της πανδημίας, ανερχόταν σε 50.000 δέματα ημερησίως και αυξήθηκε σε 80.000 κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown.
Όπως σημειώνεται, στην αύξηση της δυναμικότητας συνεισέφεραν, μεταξύ άλλων:
–Το άνοιγμα 11 νέων καταστημάτων σε Αθήνα και περιφέρεια. Συγκεκριμένα, νέα καταστήματα ΕΛΤΑ Courier έχουν βρίσκονται πλέον σε λειτουργία σε: Κολωνάκι, Σύνταγμα, Αγ. Παρασκευή, Αιγάλεω, Αχαρνές, Αταλάντη, Καλαµπάκα, Μεγαλόπολη, Πύργο, Πάρο και Σαντορίνη.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία άνοιξε 3 νέα κέντρα διαλογής, διανομής & αποθήκευσης μεγάλων αντικειμένων στο Ρουφ, το Λιμάνι του Πειραιά και το Κρυονέρι.
Επίσης, 5 καταστήματα στην Αθήνα και 6 στην περιφέρεια, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σημείων εξυπηρέτησης στα 170 σημεία σε όλη τη χώρα.
Για την περιοχή Αθηνών, νέα καταστήματα άνοιξαν σε: Κολωνάκι, Σύνταγμα, Αγ. Παρασκευή, Αιγάλεω και Αχαρνές, καθώς και σε Αταλάντη, Καλαμπάκα, Μεγαλόπολη, Πύργο, Πάρο και Σαντορίνη.
–Προσλήψεις νέου προσωπικού στη διανομή και στη διαλογή.
-Η προσθήκη 21 νέων οχημάτων στο στόλο της εταιρείας. Ειδικότερα, ενοικιάσθηκαν μέσω leasing, 21 νέα αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το δυναμικό του στόλου σε περίπου 500 οχήματα.
Ο αριθμός αφορά μόνο στην εταιρεία – έδρα + αυτόνομο δίκτυο 32 σημείων -, η οποία δραστηριοποιείται επιπρόσθετα μέσω 138 πρακτορείων, σε όλη την επικράτεια.
Σηµειώνεται ότι, τα 138 πρακτορεία – franchise, διαθέτουν επιπλέον ένα µεγάλο αριθµό οχηµάτων, άνω των 700.
-Ενέργειες βελτιστοποίησης της εξυπηρέτησης των πελατών.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, η ΕΛΤΑ Courier έχει ενσωματώσει στη διαδικασία των παραδόσεων ειδοποιήσεις μέσω viber (ή sms όπου δεν είναι εφικτή η επικοινωνία μέσω viber) για την εξέλιξη της παραγγελίας.
Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ενεργοποίησης νέων εφαρμογών (web & mobile) που στόχο έχουν τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, για το επόμενο διάστημα, και ενόψει της Black Friday, η διανομή από την ΕΛΤΑ Courier έχει προγραμματιστεί με ευέλικτο και διευρυμένο ωράριο, ώστε να αντιμετωπίζονται οι επιπλέον ανάγκες που προκύπτουν.
Έτσι, οι βάρδιες προσαρμόζονται ανάλογα με την αύξηση των αντικειμένων, τις επιμέρους ανάγκες των πελατών, αλλά και τα «επείγοντα», ώστε να υπάρχει ευελιξία αλλαγών, ακόμη και την «τελευταία» στιγμή.
Η λειτουργία της ΕΛΤΑ Courier περιλαμβάνει το Σάββατο, ενώ αν το επιτάσσουν οι ανάγκες έχει ληφθεί μέριμνα και για τις Κυριακές.