Το 2021 θα σημαδευτεί στις σιδηροδρομικές μεταφορές από την έλευση των νέων τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τους Ιταλούς της FS, όπως φαίνεται, να κάνουν σταδιακά πιο αισθητή την παρουσία τους στην Ελλάδα.
Ωστόσο, ίσως σημειωθούν κι άλλα γεγονότα, που έχουν τη σημασία τους. Ένα από τα αυτά είναι εάν θα καταφέρουν οι Ρουμάνοι της GFR να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα.
Η ρουμανική εταιρεία έχει λάβει την αρχική άδεια από την ΡΑΣ και πέρσι υπέγραψε με τον ΟΣΕ την σύμβαση πρόσβασης και χρήσης του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Ωστόσο, αυτό που απομένει είναι η πιστοποίηση των μηχανών της από τον ERA, καθώς η GFR επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, με μηχανές παλαιού τύπου.
Οι εγκρίσεις για τις πιστοποιήσεις των μηχανών δεν έχουν δοθεί ακόμα, οπότε με ενδιαφέρον αναμένεται η τελική έκβαση της υπόθεσης.
Εάν δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα η ρουμανική εταιρεία, εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει εμπορευματικά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς γειτονικές χώρες, δια μέσου των ελληνοβουλγαρικών συνόρων.