Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού και με στόχο την προστασία του προσωπικού και των πελατών, ενημερώνουν ότι, από τις 11 Φεβρουαρίου 2021 και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών, ενώ τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.
Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ για τις επαναφορτίσεις των πομποδεκτών υπάρχει δυνατότητα να γίνονται και μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας my e-PASS στον ιστότοπο https://cs.attiki-odos.gr, καθώς και της εφαρμογής my e-PASS για κινητά τηλέφωνα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π.), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο, 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.
Επίσης, οι οδηγοί μπορούν να πληρώνουν το αντίτιμο στις λωρίδες που λειτουργούν με εισπράκτορα με χρήση τραπεζικής κάρτας με ανέπαφη συναλλαγή, αντί με μετρητά.
Τηλέφωνο: 210 – 6682 222
Fax: 210 – 6682 240
e-mail: customercare@attikesdiadromes.gr