Θα «χάσει» η Θεσσαλονίκη κι άλλη αεροπορική; Στα τέλη του 2019, δηλαδή πριν από την έναρξη της πανδημίας, ανέστειλε τη λειτουργία της η Astra Airlines.
Την παρούσα περίοδο, έντονους «κλυδωνισμούς» αντιμετωπίζει ο όμιλος Μουζενίδη, ο οποίος προχώρησε σε προσωρινή, όπως υποστήριξε σε διαδικτυακή ανάρτηση, αναστολή εργασιών στην Ελλάδα.
Θυγατρική του ομίλου Μουζενίδη είναι η αεροπορική εταιρεία Ellinair, η οποία, από τις αρχές του 2020, έχει ελάχιστη δραστηριότητα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η Ellinair γνώρισε το 2020 μείωση εσόδων και επιβατών σχεδόν 95%, καθώς οι κύριες αγορές, η Ρωσία και η Ουκρανία δεν άνοιξαν ποτέ.
Από το 2019, ο μέτοχος, δηλαδή ο όμιλος Μουζενίδη προχώρησε σε δυο Αυξήσεις Μετοχικού Κεφαλαίου, 8 και 4 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Τώρα, οι σωρευτικές συνέπειες της πανδημίας είναι περισσότερο από ποτέ ορατές στον όμιλο Μουζενίδη, αλλά και στην Ellinair.
“Μήπως θα έπρεπε να στηριχθεί με απευθείας κρατική επιδότηση η Ellinair, όπως συνέβη και με άλλες αεροπορικές, αλλά και αεροδρόμια;”, διερωτώνται αναλυτές της αεροπορικής αγοράς.