«Κλείδωσε» στα 3 ΣΔΙΤ, συνολικού ύψους 1,3 δις ευρώ, η ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου.
Οι σχετικές συμβάσεις θα είναι 10ετούς διάρκειας, με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης (μεταξύ 120 – 140 εκατ. ευρώ) και ιδιωτική χρηματοδότηση.
Προκειμένου να προσελκυστούν ιδιωτικά κεφάλαια σχεδόν 1 δις ευρώ, οι συμβάσεις θα είναι 10ετείς και οι ιδιώτες θα αποπληρώνονται μέσω της μεθόδου των Πληρωμών Διαθεσιμότητας.
Τα 3 ΣΔΙΤ θα είναι τα ακόλουθα: 1. Κεντρικός άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Προμαχώνας, 2. Φλώρινα – Ορμένιο και 3. Αεροδρόμιο Αθηνών – Κόρινθος – Κιάτο.
Τα ανωτέρω υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας σε χθεσινή ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο της ΔΕΘ.
Γενικότερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ εμφανίστηκε αισιόδοξος για τις προοπτικές του ελληνικού σιδηρόδρομου, τονίζοντας ότι «ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος για διάφορους λόγους», υπογραμμίζοντας ότι «μπορεί και πρέπει, έστω και με το υπάρχον δίκτυο, να πάει καλύτερα και θα πάει καλύτερα. Είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης η αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου».
Ακόμη, ο κ. Πατέρας παρέθεσε τις προτεραιότητες του Οργανισμού, όπως τις ανάγκες για προσωπικό και ενίσχυσης της φύλαξης του δικτύου από φθορές και βανδαλισμούς.