Η Ελλάδα αποκτά «ανταγωνισμό» μεταξύ των αεροδρομίων, δεν είναι υπερβολή. Έχουμε και λέμε:
-Στο αεροδρόμιο της Αθήνας, το management ασκείται από την PSP του Καναδά.
-Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια εκμεταλλεύεται η Fraport Greece, το πλειοψηφικό ποσοστό της οποίας ανήκει στη γερμανική Fraport.
-Η ελληνική ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ινδική GMR κατασκευάζουν και θα διαχειρίζονται το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, στο Καστέλι.
-Το Υπερταμείο ανακοίνωσε χθες ότι θα προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό το δεύτερο τρίμηνο του 2022 για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας.
Η Καλαμάτα αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον αρκετών «μνηστήρων», όπως διαχειριστών αεροδρομίων, κατασκευαστικών εταιρειών και fund, καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Πελοποννήσου.
-Ποια αεροδρόμια δύναται να ακολουθήσουν; Ίσως τα αεροδρόμια της Πάρου και της Χίου, είτε μεμονωμένα, είτε «πακέτο» με άλλα.
Τα αεροδρόμια – παρά τη μεγάλη μείωση έργου, λόγω της πανδημίας – θεωρούνται «ελκυστικό επενδυτικό καταφύγιο», όπως και οι αυτοκινητόδρομοι.