Η Mytaxi, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Daimler και εξειδικευμένη εταιρεία στον κλάδο της ηλεκτρονικής κλήσης και κράτησης ταξί στην Ευρώπη, ανακοίνωσε την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας Taxibeat, που προσφέρει στο ελληνικό κοινό την ομώνυμη δημοφιλή εφαρμογή για την κλήση ταξί.
Με την εξαγορά, το Taxibeat θα επεκτείνει την παρουσία του σε 10 ευρωπαϊκές χώρες και θα διευρύνει, κατά 108.000, τους εγγεγραμμένους επαγγελματίες οδηγούς.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το Taxibeat θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα της Daimler, εντός των επόμενων μηνών και θα μετονομαστεί σε mytaxi.
Πληροφορίες που κυκλοφορούσαν τις προηγούμενες εβδομάδες στην ελληνική αγορά ανέφεραν ότι η συμφωνία επρόκειτο να κλείσει κοντά στα 40 εκατ. ευρώ.
Με την εξαγορά αυτή ολοκληρώνεται η αυτόνομη πορεία μιας εταιρείας που ιδρύθηκε από τον Νίκο Δρανδάκη το 2011 και η οποία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, «τρέχει» με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, έχοντας βάση 8.000 εγγεγραμμένων οδηγών ταξί και χρήστες που υπερβαίνουν τους 540.000.
Μέσω της εξαγοράς της Taxibeat, η mytaxi σχεδιάζει να επιταχύνει τη διεθνή επέκταση της εφαρμογής της για την κλήση και κράτηση ταξί στην Ευρώπη. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Taxibeat ως το νεότερο μέλος της οικογένειας της mytaxi», δήλωσε ο Άντριου Πίνινγκτον, διευθύνων σύμβουλος της mytaxi.
«Είμαστε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι με την επιτυχία της Taxibeat στην Ελλάδα και πιστεύουμε ότι αποτελεί το ιδανικό ταίρι για την mytaxi», έσπευσε να προσθέσει.
Από την πλευρά του, ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Taxibeat αναγνώρισε πως «σήμερα είναι μια σπουδαία μέρα για την Taxibeat, καθώς στην mytaxi βρήκαμε τον ιδανικό συνεργάτη για την Taxibeat και την ομάδα μας».
Τέλος, ο Κλάους Έντενμαν, διευθύνων σύμβουλος της Daimler, επεσήμανε πως «η mytaxi αποτελεί βασική συνιστώσα της στρατηγικής μας για το χώρο των μεταφορών».