Με επιτυχία ολοκλήρωσε η ΕΛΤΑ Courier το «τεστ» της φετινής γιορτής του ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτυγχάνοντας ικανοποιητικούς χρόνους στη διαχείριση των αντικειμένων που της παραδόθηκαν προς διανομή στο πλαίσιο της Black Friday και Cyber Monday, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η αγορά της φετινής Black Friday και Cyber Monday ήταν αυξημένη κατά 9% σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων αντίστοιχων ημερών του Νοεμβρίου και περίπου 40% σε σχέση με αυτήν του 2019, κάτι που όμως, δεν εμπόδισε την ΕΛΤΑ Courier να αποστείλει τα πακέτα στους παραλήπτες τους, εντός του αναμενόμενου χρόνου και χωρίς να παρατηρηθούν φαινόμενα συμφόρησης ή καθυστερήσεων.
Ο μέσος όρος του χρόνου διαχείρισης των αντικειμένων κυμάνθηκε σε 1,3 ημέρες, ενώ ο μέσος όρος του χρόνου παράδοσης, κυμάνθηκε σε 1,8 ημέρες, γεγονός το οποίο σηματοδοτεί σημαντική αύξηση των αυθημερόν παραδόσεων.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των οροσήμων αυτών διαδραμάτισε το νέο σύστημα ρομποτικής διαλογής του Ομίλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, το οποίο έχει τριπλασιάσει τη δυνατότητα διαχείριση αντικειμένων σε δεδομένο χρόνο.
Το σύστημα, που άρχισε να λειτουργεί επιχειρησιακά στα τέλη Αυγούστου, εντάσσεται στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ, και είναι το πρώτο της κατηγορίας του στην Ευρώπη.
«Ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων και η ΕΛΤΑ Courier συνεχίζουν με γοργά βήματα τον εκσυγχρονισμό και τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, με στόχο την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προς τους πελάτες τους», επισημαίνει η εταιρεία.