Η κυκλοφορία επιστρέφει στην Αττική Οδό, επιστρέφουν και τα έσοδα. Ο κύκλος εργασιών της Αττικής Οδού έκλεισε πέρσι αυξημένος κατά 16,6% σε σχέση με το 2020.
Ειδικότερα, διαμορφώθηκε στα 176,7 εκατ. ευρώ έναντι 151,5 εκατ. ευρώ το 2020, την χρονιά που κορυφώθηκαν οι περιορισμοί στις μετακινήσεις.
Σε σύγκριση με το 2019, οπότε ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 192,7 εκατ. ευρώ, η μείωση ανέρχεται στο 8,3%.
Όπως είναι φυσικό, τα έσοδα συναρτώνται από την κυκλοφορία, η οποία βελτιώθηκε σημαντικά.
Το 2021, οι ημερήσιες διελεύσεις προσέγγισαν τις 210.000 έναντι 179.871 το 2020 και 236.125 το 2019.
Δηλαδή, η αύξηση σε σχέση με το 2020 ανήλθε σχεδόν στο 17%, παραμένοντας ωστόσο μειωμένη κατά σχεδόν 11% σε σχέση με το 2019.
Σε επίπεδο οικονομικού αποτελέσματος, η Αττική Οδός παρουσίασε – και πέρσι – ισχυρή κερδοφορία, εάν αναλογιστεί κανείς ότι το 2020 τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 48,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι για την Αττική Οδό βρίσκεται σε εξέλιξη νέος διαγωνισμός για την 25ετή παραχώρησή της. Η υφιστάμενη παραχώρηση λήγει το 2024.