Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανακοίνωσαν την πλήρη αποκατάσταση του συνόλου των υπηρεσιών τους, για τους πελάτες τους και το κοινό, μετά την κυβερνοεπίθεση της 20ης Μαρτίου.
Το δίκτυο των ΕΛΤΑ προσφέρει πλέον όλες τις εμπορικές, χρηματοοικονομικές και ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Τις τελευταίες ώρες αποκαταστάθηκε και η δυνατότητα αποστολής και παραλαβής αντικειμένων εξωτερικού, υπηρεσία η οποία παρέμενε η τελευταία εκκρεμότητα στη διαδικασία επαναφοράς των συστημάτων της εταιρείας.
Οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη όλων των αποστολών που έχουν πραγματοποιηθεί μετά τις 20 Μαρτίου, μέσα από το σύστημα Track & Trace στην ιστοσελίδα www.elta.gr.
Επίσης, από τη Δευτέρα, πραγματοποιούνται κανονικά οι συναλλαγές μέσω του δικτύου της Eurobank, καθώς και αποστολές χρημάτων μέσω επιταγών ή του δικτύου Western Union
Αξίζει να διευκρινιστεί ότι τα ΕΛΤΑ δέχθηκαν μια από τις σοβαρότερες επιθέσεις που έχει υποστεί ελληνικός όμιλος και ιδιαίτερα εταιρεία δημόσιου χαρακτήρα.
Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία επανήλθε πλήρως, επιτυγχάνοντας μία άρτια τεχνική αντίδραση και μία επίδοση εφάμιλλη πολυεθνικών ομίλων.
Η πλήρης αποκατάσταση επιτεύχθηκε σε χρόνο που βρίσκεται κάτω από τον μέσο όρο των διεθνών δεδομένων για αντίστοιχα περιστατικά, ενώ σημειώνεται ότι οι περισσότερες υπηρεσίες είχαν αποκατασταθεί πολύ νωρίτερα.
Στη διαδικασία επαναφοράς σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η εσωτερική ομάδα διαχείρισης κρίσεων, των αρμοδίων στελεχών , αλλά και η συνδρομή των εξωτερικών συνεργατών των ΕΛΤΑ (μεταξύ των οποίων επιστήμονες του ΙΤ και εξειδικευμένοι οργανισμοί) οι οποίοι συνέδραμαν στο έργο της αποκατάστασης των συστημάτων και της ασφαλούς επαναλειτουργίας τους.