Η κρουαζιέρα επανακτά σταδιακά την εμπιστοσύνη των επιβατών, έπειτα από μια δύσκολη διετία.
Η Celestyal προχωρά στην εκκίνηση των κρουαζιέρων της σε 10 ημέρες, προσδοκώντας σχεδόν στο 64% των επιβατών του 2019 και σε πλήρη ανάκτηση μεγεθών το 2023.
Η εταιρεία ξεκινά τις κρουαζιέρες τριών και τεσσάρων διανυκτερεύσεων στις 18 Απριλίου με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal, τις οποίες θα συνεχίσει, από τις 29 Απριλίου, το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia.
Την ίδια ημερομηνία, το Celestyal Crystal αναλαμβάνει τις κρουαζιέρες επτά διανυκτερεύσεων.
Σύμφωνα με τον κ. Κρις Θεοφιλίδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Celestyal Cruises: «Ξεκινάμε με ενθουσιασμό σε δύο περίπου εβδομάδες πιο σίγουροι και ανανεωμένοι, γνωρίζοντας καλά ότι προσφέρουμε αυθεντικές εμπειρίες κρουαζιέρας και έναν μοναδικό τρόπο να εξερευνήσουν οι επισκέπτες μας την Ελλάδα, τα νησιά και τον πολιτισμό της.
H Celestyal Cruises διαθέτει ανεκτίμητη εμπειρία και γνώση για την ελληνική κρουαζιέρα και στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου στη χώρα μας».
Οι επιδόσεις του 2021
Η Celestyal Cruises πραγματοποίησε πέρσι κρουαζιέρες από τα μέσα Ιουνίου έως και τα τέλη Αυγούστου, σημειώνοντας ικανοποιητική πληρότητα της τάξεως του 57%, ποσοστό αρκετά υψηλότερο από το μέσο όρο άλλων εταιρειών κρουαζιέρας που δραστηριοποιήθηκαν το ίδιο χρονικό διάστημα στην ίδια περιοχή.
Παράλληλα, προσέλκυσε το 67,8% των επισκεπτών της από την εγχώρια αγορά και γειτονικές αγορές, ενώ βάσει ερευνών που διενήργησε εν πλω, ένα ποσοστό 97,8% των επισκεπτών της εκθείασε την εν πλω φιλοξενία, δίνοντας στην εταιρεία το έναυσμα να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μία δυναμικότερη επανεκκίνηση, φέτος.
Σε δυόμισι μήνες λειτουργίας της εταιρείας, η συνολική συμβολή της στην εθνική οικονομία άγγιξε τα 26 εκατ.
Πιο συγκεκριμένα, αυτή αναλύεται σε 11 εκατ. σε ετήσιες άμεσες λειτουργικές δαπάνες και σε 15 εκατ. ετήσιες δαπάνες επισκεπτών σε λιμάνια από-επιβίβασης.
Η σημασία της Θεσσαλονίκης και του Λαυρίου
Από την πλευρά του, ο γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal Cruises, Leslie Peden ανέδειξε στην ομιλία του τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας, όπου εκτός από το λιμάνι του Πειραιά, προστέθηκαν τα λιμάνια του Λαυρίου και της Θεσσαλονίκης ως λιμάνια απο-επιβίβασης (home port) της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, για τη στρατηγική επιλογή της Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Ανάμεσα στους προορισμούς μας θα βρίσκεται και η ιστορική πόλη της Θεσσαλονίκης, με την εταιρεία μας να είναι η μοναδική που θα την προσεγγίζει σταθερά σε εβδομαδιαία βάση και θα επιβιβάζει ταξιδιώτες, δίνοντας πρόσβαση στην κρουαζιέρα σε όλα τα Βαλκάνια και τη Β. Ελλάδα, συμβαδίζοντας με τις προτεραιότητες της ελληνικής Πολιτείας για την καθοριστική σημασία του λιμανιού στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας».
Επίσης, αναφέρθηκε και στις προοπτικές αγοράς και άλλων πλοίων. «Αξιολογούμε κάποια πλοία, αλλά μέχρι την ολοκλήρωση της αξιολόγησης δεν μπορούμε να πούμε κάτι. Οι πελάτες ζητάνε ολοένα και περισσότερο σουίτες και καμπίνες με μπαλκόνι. Αυτά είναι και τα κριτήρια με τα οποία αναζητάμε κρουαζιερόπλοια», ανέφερε.
Αντίστοιχα και όσον αφορά στη συνεργασία με το λιμάνι του Λαυρίου, ο καπετάνιος Γιώργος Κουμπενάς, γενικός διευθυντής Επιχειρήσεων της Celestyal Cruises και πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), ανέφερε ότι «περιλαμβανόταν στο στρατηγικό σχεδιασμό της Celestyal Cruises εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς η αποκλειστική χρήση του επιβατικού λιμενικού σταθμού για τις μέρες που η εταιρεία θα έχει αναχώρηση και άφιξη, θα εξασφαλίσει μια βελτιωμένη και ταχύτερη εμπειρία επιβίβασης και αποβίβασης».
Κλείνοντας έδωσε έμφαση στη διαρκή και πλήρη ευθυγράμμιση της εταιρείας με τα μέτρα ασφάλειας και υγείας που ανακοινώνει η Διεθνής Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) και στην ενεργή συμμετοχή της στην επιτροπή EU Healthy Getaways για την εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων, με στόχο την προστασία επισκεπτών, πληρωμάτων και των τοπικών κοινωνιών.