Μετά την υπηρεσία 2Hour Click & Collect, οι Maersk και Decathlon επεκτείνουν τη συνεργασία τους για τη βελτιστοποίηση των παραδόσεων στο last mile της εταιρείας πώλησης αθλητικών ειδών στη Σιγκαπούρη.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Maersk θα εργαστεί για να ενισχύσει το e-commerce capability της Decathlon, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις logistics ως αποκλειστικός συνεργάτης στο κομμάτι των logistics και των παραδόσεων της Decathlon.
«Οι παραδόσεις στο last mile αφορούν στο τελευταίο σκέλος των λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αποτελούν ένα κρίσιμο βήμα για μια γρήγορη και αποτελεσματική αποστολή, η οποία μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών», τονίζεται.